خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

استقلال و سپاهان به دنبال مدافع گل‌گهر

استقلال و سپاهان به دنبال مدافع گل‌گهر
سهرابیان که از سپاهان به استقلال پیوست و پس از حضور استراماچونی به عنوان سرمربی آبی‌ها تصمیم گرفت در سایپا به کار خود ادامه بدهد، طی یک فصل حضور در اردوی نارنجی‌پوشان تهرانی مورد توجه امیرقلعه‌نویی قرار گرفت و حالا دومین فصل حضور خود در جمع آبی‌پوشان سیرجانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در آخرین اردوی تیم ملی نیز حاضر بوده است.
سهرابیان که قرارداد دو ساله‌اش با گل‌گهر تمام شده، حالا با دو پیشنهاد از استقلال و سپاهان مواجه شده واز سوی دیگر امیرقلعه‌نویی نیز به مدیران باشگاه تاکید کرده که برای حفظ او اقدام کنند.
این بازیکن حالا یک انتخاب سخت پیش رو دارد. او می‌تواند به سپاهان بازگردد که در آکادمی این باشگاه رشد کرده و البته با خاطره خوشی از جمع آنها جدا نشده است. تصمیم دیگر او می‌‎تواند ادامه حضور در گل‌گهر باشد و درنهایت انتخاب استقلال گزینه دیگری است که پیش روی مدافع 26 ساله گرگانی دو فصل گذشته گل‌گهر قرار دارد.
البته که از میان این سه پیشنهاد بازگشت به استقلال می‌‍تواند گزینه جذاب‌تری برای سهرابیان باشد تا هم بار دیگر توانایی‌های خود را با افزایش تجربه در این تیم پرهوادار به نمایش بگذارد و از سوی دیگر شانس بیشتری هم برای حضور در تیم ملی به دست بیاورد.
هنوز سرمربی استقلال و سپاهان مشخص نشده است ولی طی روزهای آتی با انتخاب مربیان این دو تیم در تهران و استقلال احتمالا مقصد آرمین سهرابیان هم نهایی شده است.

برچسب‌ها: سپاهان استقلال آرمین سهرابیان نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 سپاهان بزین1401/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi