خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,796

عکس؛ چهره بامزه بنزما و امباپه روی نیمکت در کنار هم

عکس؛ چهره بامزه بنزما و امباپه روی نیمکت در کنار هم
شب گذشته در هفته دوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی فرانسه و کرواسی در کشور کرواسی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و سهم هر تیم یک امتیاز از این بازی بود.

به گزارش مستر90، دیدیه دشان برای این بازی تصمیم گرفت که به بازیکنان جوان خود و بازیکنانی که کمتر به میدان رفته اند، بازی بدهد و بدین ترتیب کریم بنزما و کیلیان امباپه در این بازی تمام طول بازی را روی نیمکت نشسته بودند و فرصت حضور در زمین را پیدا نکردند. با توجه به اینکه در ماه های اخیر اتفاقات زیادی پیرامون کیلیان امباپه و رئال مادرید افتاده است، نشستن بنزما و امباپه روی نیمکت در کنار هم توجه برانگیز بود و بدین ترتیب دوربین ها توجه ویژه ای به آن داشتند.

امباپه که رفاقتی نزدیک با کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، دارد در نهایت تصمیم گرفت که قرارداد خود را با PSG تمدید کند و راهی رئال مادرید نشود. بنزما و امباپه در بازی فرانسه و کرواسی روی نیمکت در کنار هم نشسته بودند و نسبت به صحنه های مختلف واکنش های جالب و بامزه ای نشان می دادند که این صحنه ها و واکنش ها از چشم دوربین های تلویزیونی پنهان نماند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کریم بنزما لیگ ملت های اروپا کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

183 Sporties_fa@1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi