خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

ترس از نژادپرستی، مشکل جدید انگلیس در پنالتی‌ها!

ترس از نژادپرستی، مشکل جدید انگلیس در پنالتی‌ها!
گرت ساوت‌گیت می‌گوید ترس از واکنش‌های نژادپرستانه، انتخاب پنالتی‌زن‌‌ها در تیم ملی انگلیس را دشوار کرده است.
به گزارش مستر90، گرت ساوت‌گیت در اظهارنظری که بحث‌برانگیز شده می‌گوید واکنشهای نژادپرستانه به بازیکنان انگلیسی که در فینال یورو 2020 ضربات پنالتی را از دست دادند باعث شده انتخاب پنالتی‌زن در تیم ملی این کشور دشوارتر از همیشه باشد.

در فینال رقابتهای یورو 2020 مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا در دیدار مقابل ایتالیا ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا انگلیس نتواند جام قهرمانی را بدست بیاورد. این سه بازیکن بعد از آن با حملات شدید آنلاین مواجه شدند و با توهین‌های نژادپرستانه بسیاری روبرو بودند.

وقتی پای دیدار دو تیم آلمان و انگلیس در میان باشد همیشه ضربات پنالتی در گوشه ذهن‌ها تداعی می‌شود چرا که دیدارهای تاریخی دو تیم بارها به ضربات پنالتی کشیده و ضربات پنالتی در دیدارهای دو تیم همیشه دراماتیک بوده و حالت افسانه‌ای پیدا کرده است. در آستانه دیدار امشب تیمهای ملی آلمان و انگلیس در لیگ ملتهای اروپا، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس در پاسخ به سوالی درباره پنالتی‌ها و پنالتی‌زن‌های انگلیس گفت:" بعد از فینال یورو ما را خیلی اذیت کردند. 55 سال است که در انگلیس درباره پنالتی صحبت میشود. اتفاقات یورو باعث شد حالا انتخاب پنالتی‌زن از همیشه دشوارتر شود. پنالتی در انگلیس همیشه مشکل‌ساز بوده و حالا ما یک دشواری روانی جدید به آن اضافه کرده‌ایم. کار واقعا پیچیده شده".

ساوت‌گیت در ادامه گفت: "گزینه‌های اصلی پنالتی زدن برای ما قاعدتا باید هری کین و راشفورد باشد. ولی خیلی کار داریم. بچه‌ها در باشگاه‌های خودشان تمرین پنالتی زدن کرده‌اند ولی ما باید در اردو روی این موضوع بیشتر کار کنیم. در مورد پنالتی ما شرایط خاصی داریم و باید روی آن به عنوان یک قضیه خاص تمرکز کنیم. مسائل روانی بدون شک بخشی از ماجرا است و من از همه این مسائل باخبرم".

ساوت‌گیت که خودش در مسابقات یورو 96 یک پنالتی تاریخی را مقابل آلمان از دست داده و باعث حذف انگلیس شده و هنوز که هنوز است آن ماجرا به او یادآوری می‌شود در ادامه گفت:" گاهی از خودم می‌پرسم یعنی من باعث شدم فشار مضاعفی به خاطر پنالتی به بچه‌ها وارد بشود؟ این روزها اگر کسی پنالتی از دست بدهد چنان تبعات سنگینی دارد که من برایم سخت است کسی را برای زدن پنالتی انتخاب کنم. ماجرای نژادپرستی هم در این وضعیت دخالت دارد و ممکن است بچه‌ها را به خاطر پنالتی نزدن هدف حملات نژادپرستانه کنند".

برچسب‌ها: انگلیس پنالتی گرت ساوت گیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

147 ★ Juventus ★1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi