خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,934

ساوتگیت: گرما عامل اصلی باخت به مجارستان بود!

ساوتگیت: گرما عامل اصلی باخت به مجارستان بود!
انگلیس در حالی فردا شب در یک بازی بسیار سخت و حساس به مصاف آلمان خواهد رفت که شاگردان گرت ساوت‌گیت در بازی قبلی خود به شکل غیر منتظره‌ای برابر مجارستان شکست خوردند. در حقیقت تقابل با مجارستان روی کاغذ آسان‌ترین بازی سه شیرها محسوب می‌شد چراکه آنها در دو مسابقه دیگر خود باید برابر آلمان و ایتالیا قرار بگیرند.

انگلیس فردا شب به مصاف آلمان خواهد رفت و برای امیدوار ماندن به صعود به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد. گرت ساوت‌گیت پیش از تقابل تیمش با آلمان گفت: "ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و فشار حریف را کنترل کنیم. هر کدام از بازیکنان می‌خواهند فرداشب بازی کنند و انگیزه بسیار زیادی در تیم وجود دارد. فکر نمی‌کنم که طولانی بودن فصل دلیل شکست مقابل مجارستان بوده باشد. فکر می‌کنم که گرما عامل بزرگی بود. صحبت در مورد فصل یک مسئله روانی است. در واقع این با رفتن به یورو یا جام جهانی تفاوتی ندارد."

aoeg5d5r.jpg

جمال موسیالا بازیکنی بود که می‌توانست برای تیم ملی انگلیس هم بازی می کند اما ترجیح داد کشوری که در آن متولد شده یعنی آلمان را انتخاب کند. ساوت‌گیت درباره این بازیکن جوان نیز گفت: "ما قطعا دوست داشتیم او بماند اما وقتی هر روز در بایرن مونیخ تمرین می‌کنید و توسط بازیکنان آلمانی محاصره می‌شوید، کمی چالش برانگیز می‌شود. البته خانواده او نیز ارتباط قوی با آلمان دارند.

ما از کار با او در تیم‌های نوجوانان خود لذت بردیم و می‌دانستیم که او بازیکن خوبی خواهد بود. بله، مطمئناً ما او را دوست داشتیم، اما ما در حال حاضر چنین موقعیت‌هایی داریم که بازیکنان می‌توانند برای تعدادی از کشورهای مختلف بازی کنند. گاهی قرار است قلبت شما را به جای دیگری ببرد و ما برای آن احترام کامل قائل هستیم."

برچسب‌ها: انگلیس آلمان لیگ ملت های اروپا گرت ساوت گیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

113 ★ Juventus ★1401/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi