خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

پاری‌سن ژرمن تابستان آینده به دنبال گواردیولا می‌رود

پاری‌سن ژرمن تابستان آینده به دنبال گواردیولا می‌رود
نشریه فرانسوی ادعای پرسروصدایی مطرح کرده است.

احتمال دارد کیلیان ام باپه خیلی زودتر از آنچه انتظارش می رود، دست به استفاده از اختیارات گسترده خود در پاری سن ژرمن بزند.

با اینکه انتظار می رود مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک کند، اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شده ممکن است این سرمربی آرژانتینی تا پایان فصل آتی هم به حضور در پاریس ادامه دهد که یکی از دلایل آن، حمایت ام باپه از او است.

کیلیان ام باپه بعد از تمدید جنجالی قرارداد خود با PSG، طی صحبت هایی اذعان کرد رابطه اش با پوچتینو عالی است؛ به این معنا که حاضر است در آخرین سال قرارداد پوچتینو، تحت نظر او بازی کند.

اگر لئوناردو همچنان مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بود، احتمال ترک تیم از سوی سرمربی سابق تاتنهام، خیلی بالا به نظر می رسید، ولی ممکن است شرایط عوض شود. با پر شدن نیمکت های منچستریونایتد و حضور قدرتمندانه کونته در تاتنهام، احتمالا پوچتینو هم تمایل بیشتری به ماندن در پاریس خواهد داشت. در این بین، حمایت ام باپه در محافل عمومی و خصوصی، بسیار تاثیرگذار است.

آن طور که شنیده شده، در باشگاه، پوچتینو را مقصر اصلی شکست این فصل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید نمی دانند.

نگه داشتن سرمربی آرژانتینی می تواند منافع بسیاری داشته باشد. اول اینکه پاریسی ها 15 میلیون یورو هزینه اخراج او را پس انداز می کنند. علاوه بر این، با حضور پوچتینو برای یک فصل دیگر، PSG می تواند فصل آینده به دنبال پپ گواردیولا برود که قراردادش با منچسترسیتی در تابستان 2023 به پایان می رسد و همیشه سرمربی رویایی مالکان قطری باشگاه بوده است.

در کنار گواردیولا و زیدان که بزرگترین اسامی مطرح شده برای جانشینی پوچتینو هستند، تیاگو موتا هم گزینه دیگری به حساب می رود. موتا انتخاب شماره یک لئوناردو بود و از سوی ناصر الخلیفی هم مورد تایید قرار گرفته است. دیدن مراحل رشد چهره ای که 6 سال برای PSG توپ می زده روی نیمکت پاری سن ژرمن، شبیه داستانی است که برای گواردیولا در بارسلونا هم رخ داد و ناصر الخلیفی از تکرار این حکایت در پاریس، استقبال می کند.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن منچستر سیتی پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

101 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi