خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

الگری: یوونتوس به اندازه کافی بازیکن جوان دارد

الگری: یوونتوس به اندازه کافی بازیکن جوان دارد
مکس الگری گفت برای بازار تابستان با مدیران یوونتوس هماهنگ است و فکر می کند وقتی تیمش به اندازه کافی بازیکن جوان در ترکیب دارد، چند بازیکن باتجربه را اضافه خواهد کرد.

یوونتوس فصل ناموفق خود را در رده چهارم جدول سری آ به پایان رساند. آنها سهمیه لیگ قهرمانان را به آسانی گرفتند اما در فینال کوپا ایتالیا و سوپرجام ایتالیا شکست خوردند و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند. پس از شکست 2-0 مقابل فیورنتینا در آخرین بازی فصل، ماسیمیلیانو الگری در گفتگو با اسکای گفت:

نیمه اول خوب بودیم و در یک سوم هجومی اشتباهات زیادی داشتیم که می توانستیم در بعضی از موقعیت ها بهتر عمل کنیم اما بعضی از بازیکنان جوان در ترکیب بودند که عملا اصلا تمرینی با ما نداشته اند. حالا باید این فصل را ورق بزنیم و برای فصل آینده آماده شویم.
رابیو و مویزه کین در صورتی که در یوونتوس بمانند، اولین بازی فصل آینده را به دلیل محرومیت از دست می دهند:

رابیو و کین 1 کارت زرد تا محرومیت فاصله داشتند و امروز کارت گرفتند. حالا با باشگاه صحبت خواهیم کرد و خواهیم دید چه می شود. بعضی از بازیکنان از تیم جدا می شوند و ما باید با آرامش و تمرکز، ترکیب نفرات را کامل کنیم.

آنخل دی ماریا در بازی خداحافظی اش با پاری سن ژرمن در حال گریه کردن بود و تلویزیون اسکای با الگری شوخی کرد و گفت: "شاید او به این دلیل گریه می کرد که نمی دانست قرار است زیر نظر شما در سمت راست بازی کند یا چپ؟"

هر روز روزنامه ها اسامی مختلفی را می نویسند. ما باید فردا استراحت کنیم و از دوشنبه فکر می کنیم که چگونه می توانیم ترکیب را بهبود ببخشیم. شالوده خوبی بنا شده تا تیم را بر اساس آن بچینیم.
در اسامی رسانه ها نام بازیکنان باتجربه ای مانند پوگبا، دی ماریا و پریشیچ در اطراف یوونتوس شنیده می شود و الگری این موضوع را رد نکرد:

ما همین حالا بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم: ولاهوویچ، لوکاتلی، دلیخت، کیه زا...در حالی که میرتی هم 4 بازی خوب انجام داد. فکر می کنم آنها به آرامی پیشرفت می کنند. طبیعی است که در تیم به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه نیاز است زیرا قهرمانی با ترکیبی از فقط جوانان کار سخت تری است. باتجربه ها هم به جوانان کمک می کنند تا پیشرفت کنند و پخته شوند. برای ساخت یک ترکیب خوب به تعادل نیاز است.
یوونتوس پس از 10 سال 1 فصل را بدون جام به پایان رساند و همچنین آنها با الگری 8 امتیاز کمتر از یوونتوسِ پیرلو گرفتند. امسال آنها 8 شکست داشتند و با پیرلو 6 شکست؛ امسال 20 گل کمتر زدند و به اندازه فصل قبل گل خوردند:

این موضوع همچنین جنبه روانشناسی دارد زیرا از ابتدای فصل عقب افتادیم و در حال تعقیب صدر بودیم تا آنکه به اینتر در لیگ باختیم و فهمیدیم قهرمان نمی شویم و سهمیه قطعی است. بازی های بعد از آن نمایانگر کیفیت واقعی ما نبود و به نوعی نتایج اشتباه بود. پس از قطعی شدن سهمیه انگیزه ما کم شده بود و نتایج ضعیف تر شد. با این وجود ما می دانیم که باید گل های بیشتری بزنیم و با انگیزه بیشتری بازی کنیم. باید نکات مثبت این فصل را نگه داریم و در زمینه هایی که ضعف داشتیم، پیشرفت کنیم.

برچسب‌ها: یوونتوس ماسیمیلیانو الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

31 Esteghlal Fc‌1401/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi