خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

گروه انگلیس از نظر فوتبالی راحت است اما از نظر احساسی نه !

گروه انگلیس از نظر فوتبالی راحت است اما از نظر احساسی نه !
گری نویل به تحلیل گروه B جام جهانی پرداخت.

قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر برگزار شد و بر این اساس تیم های انگلیس، ایران، آمریکا و ولز/اسکاتلند/اوکراین در گروه B به مصاف یکدیگر می روند.

گری نویل در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد این گروه گفت:

به نظر من گروه جالبی است. از نظر کیفیت تیم‌ هایی که انگلیس باید مقابل آنها بازی کند، می‌ توان گفت که بازی ها کاملا راحت خواهد بود، اما آنچه هر تیم به ارمغان می آورد، رسیدن به سطحی از احساسات است. بدیهی است که آمریکا می خواهد مشکلات زیادی برای انگلیس ایجاد کند. معمای اوکراین، ولز و اسکاتلند؛ هر کدام باشند، با شور و احساسات واقعی مقابل انگلیس قرار می گیرند. ولز و اسکاتلند بنا به دلایل تاریخی و اوکراین به دلیل اینکه درگیر جنگ است.

و سپس ایران؛ روابط در سطح دولت ها میان ایران با انگلیس و آمریکا طی 20 تا 30 سال گذشته عالی نبوده است، بنابراین جذابیت و علاقه زیادی در مورد دیدن بازی آنها با انگلیس و آمریکا وجود دارد. بازی با ایران می تواند یک مسابقه خاص باشد.

اما من فکر می‌ کنم از منظر فوتبالی، گرت ساوتگیت احساس می‌ کند که می‌ تواند از این گروه با موفقیت عبور کند. مواردی که به آن اشاره کردم فقط کمی مشکلات اضافه می کند.

بازی ما مقابل ولز یا اسکاتلند می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. ما می دانیم که بازی مقابل انگلیس برای ولزی ها، اسکاتلندی ها و ایرلندی ها چقدر مهم است. مردم هیچ منطقه ای بیش از ولزی ها و اسکاتلندی ها از ما متنفر نیستند. مسابقات این گروه از منظر احساسی بازی های دشواری هستند و نه از جنبه فوتبالی. این موضوع برای انگلیس مشکل ایجاد می کند. ترجیح می دهم با این دو تیم بازی نکنیم. (اشاره به صعود اوکراین)

برچسب‌ها: تیم ملی انگلیس تیم ملی ایران گروه B گری نویل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

93 ღ میسون مونت ღ1401/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi