خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

گراوینا:شانس مجددی برای حضور ایتالیا در جام جهانی وجود ندارد

گراوینا:شانس مجددی برای حضور ایتالیا در جام جهانی وجود ندارد
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در پایان شورای فدرال، شانس مجدد ایتالیا را برای حضور در جام جهانی فوتبال را غیر ممکن دانست.

یکی از پربحث ترین شایعات روزهای اخیر خبری به این مضمون بود: پس از انتشار خبر حذف احتمالی اکوادور از جام جهانی، خیلی‌ها به این فکر افتادند که آیا شانسی برای بازگشت ایتالیا به این رقابت‌ها وجود دارد یا خیر. اما حالا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در طی مصاحبه‌ای به تمام شایعات پایان داد.

طرفداری| به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، به طور قطع تمام امیدهای دوستداران فوتبال ایتالیا را ناامید کرد:

امکان حضور ایتالیا در جام جهانی در صورت حذف اکوادور؟ صفر.
گراوینا توضیح داد که با فیفا تماس گرفته است تا وضعیت را روشن کند و بفهمد که آیا امیدی برای ایتالیا وجود دارد یا خیر. با این حال، پاسخ فیفا قاطعانه بوده، وی گفت:

در صورت حذف اکوادور، این سهمیه به تیمی دیگر از کنفدراسیون آمریکای جنوبی داده خواهد شد.
آنها اظهار داشتند که 13 سهمیه قاره اروپا کامل شده است. بنابراین اگر یکی از تیم هایی که از آمریکای جنوبی سهمیه گرفته به دلایلی کنار گذاشته شود، یک تیم ملی دیگر از همان آمریکای جنوبی به جام جهانی می رود. ما تصور کردیم شانس به ما رو آورده و شادمان خواهیم شد اما پاسخ کاملا منفی بود. آیا آنها [فیفا] دوست دارند ایتالیا در قطر باشد؟ ما هم دوست داریم اینگونه باشد. اما این قوانین فیفا است و ما به خاطر ضعف خودمان در این مسابقات حضور نخواهیم داشت.
در این میان، هنوز پاسخی در مورد وضعیت اکوادور از سوی فیفا داده نشده است. این پرونده به دلیل شکایت فدراسیون شیلی، که اکوادوری ها را متهم به استفاده از یک فوتبالیست کلمبیایی کرده بود، به وجود آمد.

بازیکن مورد نظر بایرون دیوید کاستیو سگورا است که رسماً در 10 نوامبر 1998 در اکوادور متولد شده‌است. به گفته‌ی دادستانی، با این حال، مدارک جعلی هستند و کاستیو در واقع در کلمبیا در سال 1995 به دنیا آمده است. شیلی که به جام جهانی راه نیافته، درخواست کرد که اکوادور از جام جهانی کنار گذاشته شود.

شایان ذکر است در تاریخ 11 می، فیفا اعلام کرد که به طور رسمی تحقیقات انضباطی را علیه فدراسیون اکوادور آغاز کرده است. بنابراین، صلاحیت اکوادور برای حضور در جام‌جهانی در معرض تهدید قرار دارد. اما وضعیت ایتالیا هیچ تغییری نخواهد کرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا گابریله گراوینا جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 Esteghlal Fc‌1401/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi