خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,931

سورپرایز ویژه اسکوچیچ برای کاپیتان تیم ملی انگلیس!

سورپرایز ویژه اسکوچیچ برای کاپیتان تیم ملی انگلیس!
دراگان اسکوچیچ به فرمول خوبی برای مهار هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس دست پیدا کرده و می‌خواهد آن را هنگام رویارویی ایران با انگلیس تحت عنوان یک سورپرایز به همه نشان بدهد.

اولین مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی روز ۳۰ آبان مقابل انگلیس خواهد بود. مسابقه‌ای فوق‌العاده مهم و دشوار که نتیجه آن نقش مهمی در سرنوشت ایران ایفا می‌کند و اگر بتوانیم در آن بازی از حریف سرشناس خودمان امتیاز بگیریم، شانس ما برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی افزایش پیدا می‌کند.

انگلیس طی چند سال اخیر در عرصه فوتبال ملی جهش قابل توجهی داشته است و رسیدن به جمع چهار تیم پایانی دوره قبلی جام جهانی و همچنین فینالیست شدن در جام ملت‌های اروپا کاملاً نشان می‌دهد که آنها در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند بنابراین قطعاً کار دشواری را برابر این تیم پیش رو داریم.

یکی از بازیکنان مهمی که در آن مسابقه برای مدافعان ایران دردسر ایجاد می‌کند، هری‌کین است. مهاجمی ارزشمند که تابستان پارسال در جام ملت‌های اروپا نشان داد می‌تواند چقدر زهردار باشد. البته ظاهراً دراگان اسکوچیچ به فرمول خوبی برای مهار این بازیکن دست پیدا کرده و می‌خواهد آن را هنگام رویارویی ایران با انگلیس تحت عنوان یک سورپرایز به همه نشان بدهد. فرمولی که البته سرمربی تیم ملی تمایل چندانی به صحبت در مورد جزئیاتش ندارد.

برچسب‌ها: تیم ملی انگلیس تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 ღ میسون مونت ღ1401/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi