خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,385

تام و جری، پپ و یورگن، لیورپول و سیتی !

تام و جری، پپ و یورگن، لیورپول و سیتی !
با نتایج هفته سی و هفتم، تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس به هفته پایانی موکول شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت نزدیک تیم های سیتی و لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره به هفته پایانی کشیده شد. این دو تیم که از خیلی وقت پیش، خود را از بقیه مدعیان جدا کرده و یک کورس قهرمانی خلوت را برای خود تشکیل داده‌اند، پا به پای هم در حال پیش روی هستند. این رقابت نزدیک، اوج هیجان را در این فصل به وجود آورده و با نتایج هفته سی و هفتم (ماقبل قهرمانی)، تعیین قهرمان به هفته پایانی موکول شد.

سیتی بعد از چهار برد متوالی، این هفته مقابل وستهام مساوی کرد تا لیورپول فرصتی طلایی برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول را پیدا کند. شاگردان کلوپ بهترین استفاده را از این فرصت برده و با نتیجه دو بر یک از سد میزبان سرسخت خود ساوتهمپتون گذشتند. با این نتایج سیتی با 90 و لیورپول با 89 امتیاز پای به هفته پایانی گذاشتند.

تقابل رفت و برگشت سیتی و لیورپول در این فصل از لیگ برتر انگلیس با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید. سیتی یک باخت بیشتر از لیورپول (3 در برابر 2) داشته اما در مقابل یک برد هم بیشتر کسب کرده تا با یک امتیاز بالاتر، صدر را تا هفته پایانی در اختیار داشته باشد.

شاگردان کلوپ که چند روز پیش با غلبه بر چلسی، فاتح جام حذفی شدند، کمتر از دو هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به میدان خواهند رفت. آنها برای رویایی تر کردن این فصل، امید زیادی به لغزش دوباره سیتی در هفته پایانی دارند. سرخ پوشان بندرنشین در هفته سی و هشتم میزبان ولورهمپتون رده هشتمی خواهند بود و در سمت مقابل شاگردان پپ باید با استون ویلای رده چهاردهمی دیدار کنند.

کلوپ و شاگردانش برای تکرار سه گانه بزرگ خود نه تنها باید از سد ولورهمپتون بگذرند بلکه باید امیدوار باشند تا سیتی مقابل استون ویلا امتیاز از دست بدهد. در صورتی که آبی های منچستر مقابل استون ویلا مساوی کنند یا از این تیم شکست بخورند، پیروزی مقابل ولورهمپتون به قهرمانی لیورپول خواهد انجامید؛ در غیر این صورت اما این سیتی خواهد بود که برای دومین سال پیاپی فاتح لیگ جزیره می شود.

در هفته پایانی و اوج هیجان تعیین قهرمان لیگ جزیره، یک احتمال بسیار عجییب و نزدیک به محال هم وجود دارد که می تواند سرنوشت را به بازی پلی آف بکشاند:
طبق این احتمال، اگر منچسترسیتی در مقابل استون ویلا با نتیجه 6-0 شکست بخورد و لیورپول مقابل ولورهمپتون به تساوی 5-5 دست یابد، برای تعیین قهرمان، بازی پلی آف برگزار خواهد شد.

بازی های هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به صورت همزمان از ساعت 19:30 روز یکشنبه هفته آینده شروع خواهد شد. لیورپول باید شش روز پس از این روز سرنوشت ساز، در پاریس به مصاف رئال مادرید (فینال لیگ قهرمانان اروپا) برود. حریف اسپانیایی که مقتدرانه فاتح لالیگا شد، در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست دادن سیتی شده بود.

پپ پس از تساوی بازی برگشت، این گونه با کلوپ دست داد. از چهره دو مربی می شد، میزان رضایت آنها از نتیجه را تشخیص داد؛ سرمربی سیتی سرمست از این تساوی به خوبی می دانست که تیمش در مسیر قهرمانی، بزرگترین دیدار خود را به سلامت پشت سر گذاشته است.

رقابت قهرمانی بین سیتی و لیورپول از سه فصل گذشته شروع شده و توانسته در طول این سال ها کیفیت و هیجان بالای خود را حفظ کند. از فصل 19-2018 تا به امروز، تیم های سیتی و لیورپول به ترتیب صاحب 355 و 344 امتیاز در لیگ جزیره شده اند. اختلاف یک امتیازی دو تیم، همان یک امتیازی است که در حال حاضر به صدرنشینی سیتی منجر شده است. شاگردان کلوپ در هفته پایانی تلاش کرده و البته امیدوار خواهند بود که این اختلاف، برعکس شده و به کسب دومین قهرمانی در چهارمین فصل از این دوئل پرهیجان منجر شود؛ اتفاقی که جنگ قهرمانی بین پپ و کلوپ را 2-2 خواهد کرد.

برچسب‌ها: لیورپول یورگن کلوپ منچستر سیتی پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

59 ☫ ایران ☫1401/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi