خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

ژاوی: باید تقویت شویم، این بارسلونای واقعی نبود

ژاوی: باید تقویت شویم، این بارسلونای واقعی نبود
سرمربی بارسا پس از قطعی شدن رتبه دومی در لالیگا گفت که فصل بعد باید برای فتح جام‌ها بجنگند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با تساوی بدون گل در زمین ختافه توانست دومی خود در لالیگا را قطعی کند و به این ترتیب در سوپرکاپ اسپانیا حاضر باشد. فاصله بارسا به فاصله یک هفته تا پایان فصل با اتلتیکو 5 امتیاز است و تحت هر شرایطی رتبه دومی این تیم تهدید نمی شود.

ژاوی، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« در دادن پاس نهایی و تمام کنندگی بی دقت بودیم. تسلط کاملی بر بازی داشتیم و البته ختافه هم خوب ضد حمله می زد. از این تساوی راضی نیستم ولی می خواستیم رتبه دوم را قطعی کنیم و در سوپرکاپ حاضر باشیم که به آن هم رسیدیم. از ماه نوامبر که به بارسا آمدم، هدف این بود که ابتدا سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم و سپس رتبه دومی را قطعی کنیم.»

ژاوی ادامه داد:«برای پیروزی آمده بودیم و نیمه اول شانس هایی داشتیم ولی نیمه دوم ختافه هم خطرناک کار کرد. در موقعیت سازی مشکلاتی داشتیم و مثل همیشه حمله نمی کردیم. در دقایق پایانی به نظر هر دو تیم از تساوی راضی بودند و بازی کسل کننده شده بود.»

تقویت تیم برای فصل بعد:« تیم مدیریت ورزشی به خوبی می داند که برای بودن در رقابت قهرمانی فصل بعد، باید تقویت شویم. از حالا به بعد این مساله در اولویت خواهد بود. امسال در حد بارسا نبودیم و پس از شش ماه که از حضور من می گذرد، باید تجزیه و تحلیل دقیقی روی تیم صورت بگیرد. باید سخت تلاش کنیم تا بارسا فصل بعد، تیمی مدعی برای همه جام ها باشد. البته باید دید شرایط اقتصادی باشگاه چگونه خواهد بود. اگر خوب باشد که خوشبینی من مضاعف می شود. وقت زیادی نداریم و باید ببینیم چه خواهد شد.»

فصلی با ناکامی:« در لالیگا از ابتدای ورودم فاصله امتیازی با رئال زیاد بود و نتوانستیم نزدیک شویم اما باید پذیرفت که در کوپا دل ری و جام های دیگر هم موفق کار نکردیم. این اتفاق نباید فصل بعد تکرار شود.»

برچسب‌ها: ژاوی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

105 ♛ تاج رضا ♛1401/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi