خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

رقابت کاپیتان‌های پرسپولیس برای رسیدن به آکادمی

رقابت کاپیتان‌های پرسپولیس برای رسیدن به آکادمی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دعوت از پیشکسوتان این باشگاه در نظر دارد، تغییراتی در بخش مدیریت آکادمی شکل دهد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس احتمالا بار دیگر تغییراتی در بدنه آکادمی این تیم شکل دهد و بر این اساس از ستاره‌های اسبق خود درخواست کرده برنامه‌های خود برای رشد و پویایی این بخش را ارائه دهند.

محمد پنجعلی، محمود کلهر، محسن خلیلی، سپهر حیدری و محمد نوری بازیکنان اسبق این باشگاه با حضور در باشگاه و جلسه با مدیریت، برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه داده‌اند و به زودی قرار است از این جمع مدیر جدید آکادمی پرسپولیس مشخص و معرفی شود.

محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس البته مدت‌ها در مدیریت آکادمی حضور داشته و عملکرد وی انتقادات زیادی را نیز در پی داشته است. گفته می‌شود در طرح جدیدش مدعی شده نیازمند بودجه از مدیریت باشگاه نخواهد بود و با توجه به اسپانسری، این بخش را اداره خواهد کرد. اتفاقی که البته پیش از این در طول سالیان طولانی مدیریت وی در این بخش شاهد نبودیم و بارها گلایه‌های بخش پایه پرسپولیس بابت مشکلات مالی و کمبود امکانات را در کنار نتایج ناامیدکننده در پی داشته است.

محمود کلهر، هافبک اسبق پرسپولیس نیز با تجربه حضور 7 ساله در این تیم و البته سه ساله در استقلال، دیگر مدعی حضور در مدیریت آکادمی پرسپولیس است. کلهر البته مدت‌هاست از سطح اول فوتبال ایران چه در بحث مدیریت و چه فنی فاصله گرفته و سابقه او بیشتر به مربیگری تیم‌ رسانه ورزش ایران طی سال‌های اخیر معطوف بوده است.

محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس که مدتی نیز به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت داشته، امروز مدیر آکادمی باشگاه نیز محسوب می‌شود. او با توجه به تجربه کوتاه مدت سرپرستی پرسپولیس در ادامه راهی آکادمی شده و توانسته در گام اول این تیم را از نظر کسب نتیجه و امکانات به شرایط مطلوب نزدیک کند. تنها یک شکست از هشت تقابل رده‌های پایه این باشگاه در دربی برخلاف سالیان گذشته که عملکرد موفقی در جدال با رده‌های استقلال نداشتند، در کنار ایجاد امکانات و بسترسازی در این بخش، از جمله اقدامات مهاجم اسبق پرسپولیس بوده است. نکته مهم در دوره مدیریت خلیلی، کاهش و حتی پایان یافتن اعتراضات خانواده‌ها نسبت به اتفاقات پشت پرده در این رده‌ها بوده است. او نیز برنامه خود را به باشگاه ارائه داده تا در رقابت برای حضور مجدد در این پست باشد.

محمد نوری، هافبک اسبق پرسپولیس نیز دیگر مدعی حضور در پست مدیریت آکادمی این باشگاه است. نوری که در پایان کار با پرسپولیس راهی تراکتور، پارس جنوبی و پیکان شد، اکنون در روزهای بازنشستگی و تجربه کوتاه مدتی که در آکادمی شخص خود داشته، برنامه ویژه‌ای برای تحول در آکادمی در نظر گرفته و قرار است او نیز در رقابت برای مدیریت قرار گیرد.

سپهر حیدری کاپیتان اسبق و گلزن دیدار دراماتیک مقابل سپاهان که طی سالیان اخیر آکادمی شخصی خود را در تهران و امارات مدیریت کرده، با حضور در جلسه با مدیریت باشگاه و ارائه طرح خود، در رقابت برای حضور در سمت مدیریت آکادمی قرار گرفته است.

جلسه انتخاب مدیر آکادمی جدید باشگاه پرسپولیس بعد از دیدار این تیم مقابل سپاهان در باشگاه با حضور اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد و باید دید از این جمع پنج نفره از پیشکسوتان این باشگاه، در نهایت کدامیک این سمت را در اختیار خواهد گرفت.

برچسب‌ها: پرسپولیس آکادمی پرسپولیس محسن خلیلی سپهر حیدری محمد پنجعلی محمد نوری محمود کلهر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

121 ☫ ایران ☫1401/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi