خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

خانوادگی‌ترین تمرین تراکتور؛ با حضور نورچشمان!

خانوادگی‌ترین تمرین تراکتور؛ با حضور نورچشمان!
تمرین امروز تراکتور با حضور بیش از صد هوادار در مجموعه بنیان دیزل برگزار شد. شاگردان ساغلام که طی دو بازی اخیر خانگی خود با حضور هواداران دو برد حیاتی کسب کرده و از منطقه خطر دور شده‌اند در این تمرین حسابی شارژ روحی شدند.

در روزی که درِ تمرینات تراکتور بعد از دو سال به روی تماشاگران و اصحاب رسانه باز شده بود، میهمانان ویژه و جالبی در زمین اختصاصی سرخ‌پوشان دیده می‌شد. در این مهمانی برخلاف مهمانی‌های دوران بچگی ما از نورچشمان بعدا پذیرایی نمی‌شد و چند دختر و پسر خردسال به‌همراه پدران خود در محل تمرین تراکتور حضور یافته بودند. آنها مشغول تماشای تمرینی بودند که همسن و سالانشان هم در آن حضور داشتند.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتوری ها هر سه پسر خود را در تمرین امروز به همراه خود آورده بود. این سه با لباس های متحد الشکل خود در کنار زمین و همزمان با تمرین پدرشان، مشغول بازی بودند و در بخش هایی از تمرین که به سپک تاکرا اختصاص داشت، پیگیر بازی مهدی کیانی و دیگر اعضای تیم بودند.

در کنار پسران مهدی کیانی، تمرین تراکتور یک میهمان خردسال دیگر هم داشت. او دختر محمدرضا اخباری، سنگربان محبوب سرخ‌پوشان بود که برخلاف پسربچه‌های بازیگوش کاپیتان، در گوشه‌ای از زمین غرق در دنیای دخترانه خود بود. او فارغ از هیاهویی که دوباره به محل تمرین تراکتور برگشته بود، روی زمین نشسته و با دسته گل‌هایش بازی می‌کرد.

برچسب‌ها: تراکتور ساغلام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

36 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi