خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

آشوری: عبور از سید جلال کار آسانی نیست

آشوری: عبور از سید جلال کار آسانی نیست
کمتر کسی انتظار داشت که این بازیکن سابق مس رفسنجان ستاره تیم ذوب مقابل پرسپولیس باشد اما به قول مهدی تارتار او مثل مار بین بازیکنان پرسپولیس حرکت می‌کرد و خط دفاعی این تیم را آزار می‌داد.
آشوری در مورد نتیجه تساوی یک- یک مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی می‌توانستیم ببریم ولی نیمه دوم خیلی عقب کشیدیم. پرسپولیس تیم خوبی است، برد می‌خواست و فشار آورد. می شد در نیمه اول گل های بیشتری بزنیم و حتی آن گل را دریافت نکنیم ولی فوتبال است و بازی در نهایت مساوی شد.
او در مورد حضور هواداران و استقبال از این دیدار ادامه داد: برای اولین بار بود آنها را می‌دیدم. دوست داشتم زودتر ببینمشان، حضور آنها باعث دلگرمی ما می‌شود امیدوارم کرونا به صورت کامل از بین برود و ورزشگاه پر شود.
این بازیکن که بارها خط دفاعی پرسپولیس را اذیت کرد و دو دفعه از آن ها خطا گرفت و سه سانتر زیبا روی دروازه حریف انجام داد در تیم منتخب هفته قرار گرفت، در این باره عنوان کرد: خدا را شکر به من لطف داشتید و انتخابم کردید. هرچی که بوده کار تیمی بوده، خودمم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم و همین طور هم شد. دوست داشتم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و خیلی مهم بود که مقابل هواداران این اتفاق بیفتد ولی ای کاش بازی را می بردیم، بازیکنان پرسپولیس با کیفیت هستند و مدافعان با تجربه ای دارند ولی من هم هر کاری که از دستم برآمد را انجام دادم. مقابله با بازیکنان با تجربه ای مثل رامین رضائیان و سید جلال حسینی کار آسانی نیست.
آشوری در پایان در مورد دیدار با تراکتور افزود: ما از این بازی برد می خواهیم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، روز به روز باید پیشرفت کنیم. امیدوارم با برد مقابل تراکتور یکی دو پله بالاتر برویم. نگاهی به جایگاه تراکتور نداریم و می دانیم که تیم بزرگی است.

برچسب‌ها: ذوب اهن اصفهان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 شیگالو1401/02/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi