خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

محرومیت دوباره یک پرسپولیسی به دلیل اعتراض به داور

محرومیت دوباره یک پرسپولیسی به دلیل اعتراض به داور
به نظر می رسد اعتراض به داوری برای بازیکنان و مربیان پرسپولیس به امری عادی تبدیل شده است

هافبک شماره 10 سرخ ها به دلیل اعتراض به داور محروم شد.

از ابتدای فصل تا به امروز که پایان هفته 28 لیگ محسوب می شود، تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس به واسطه اعتراض به تصمیمات داوری با کارت های رنگی مواجه شده و به همین دلیل بازی های حساسی را از دست داده اند. از مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا و حامد لک گرفته تا امید عالیشاه و درنهایت میلاد سرلک که روز قبل به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه در جو ملتهب ورزشگاه یادگار امام تبریز کارت زرد دریافت کرده و جدال هفته آینده تیمش مقابل پدیده را از دست داد.

اگرچه پرسپولیس به طور کل قهرمانی لیگ را از دست داده اما همچنان برای کسب عنوان نایب قهرمانی با سپاهان اصفهان در کورس است و بی شک یحیی برای پیروزی در دو بازی آینده به تمام نفراتش نیاز دارد. هرچند که تا همین جای کار سرلک و پاکدل را به دلیل دریافت کارت های زرد و قرمز مقابل تراکتور، محروم می بیند.

به هرحال وقتی خود یحیی گل محمدی به دلیل اعتراض به داوری ها چندین و چند جلسه محروم شده و در اوج رقابت با استقلال در کورس قهرمانی پرسپولیس را تنها می گذارد، نمی توان توقع داشت شاگردانش خویشتن دارتر عمل کرده و در لحظه های حساس و پرتنش مسابقه با دریافت کارت های رنگی با محرومیت خود به تیم لطمه نزنند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور میلاد سرلک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 ღ میسون مونت ღ1401/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi