خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بی‌ثمر و غیررسمی

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بی‌ثمر و غیررسمی
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شرایطی در مرکز ملی فوتبال گرد هم جمع شدند که به دلیل عدم حضور مهرداد سراجی این جلسه رسمیت پیدا نکرد و قرار شد هشت روز دیگر یک جلسه دیگر برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع فدراسیون فوتبال پس از عزل موقت عزیزی‌خادم اصلا خوب نیست و هشت عضو اعضای هیئت رئیسه که متفق القول رای به برکناری رئیس فدراسیون داده بودند، حالا بر سر برخی مسائل با اختلاف نظرهای جدی مواجه شده‌اند تا آخرین جلسه آنها نیز به دلیل عدم حضور مهرداد سراجی حالت رسمی به خود نگیرد.

در این جلسه هفت عضو هیئت رئیسه حضور داشتند ولی مهرداد سراجی که به همراه احمدرضا براتی یکی از موافقان انتخاب علی خطیر به جای کامرانی‌فر به سمت دبیرکلی فدراسیون است، به همین دلیل مثل جلسه چند روز پیش در جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شرکت نکرد تا این جلسه برای دومین مرتبه نتواند حالت رسمی به خود بگیرد و مصوبه‌ای از آن بیرون بیاید. البته شهره موسوی دیگر عضو هیئت رئیسه که در بازداشت به سر می‌برد به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشته، ولی با غیبت سراجی تعداد اعضا به هشت نرسید تا جلسه حالت رسمی نداشته باشد.

با این حال خبرنگار ورزش سه که در مرکز ملی فوتبال حضور داشته می‌گوید در جلسه امروز درباره موضوعات مختلفی از قبیل کمک 55 میلیاردی مجلس به فدراسیون فوتبال، مربی‌ای که با درخواست اسکوچیچ قرار است به کادر فنی اضافه شود، مطالبات سرمربی کروات تیم ملی، ادامه یا پایان کار کامرانی‌فر در سمت دبیرکلی فدراسیون و... صحبت شده که البته بدون هیچ مصوبه‌ای همراه بوده است.

از سوی دیگر احمدرضا براتی در گفتگویی که با خبرنگاران پس از خروج از کمپ تیم‌های ملی داشته به برخی موضوعات از قبیل اینکه اعضای هیئت رئیسه او را در جریان برخی امور نظیر نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و انتخاب اعضای کمیته فنی قرار نداده‌اند، انتقاد داشته و تاکید کرده که پاسخ‌های آنها او را قانع نکرده است.

در واقع پس از جلسه چند ساعته اعضای هیئت رئیسه که حالت رسمی هم به خود نگرفته، تنها خروجی انتخاب زمانی برای یک گردهمایی دیگر برای بررسی مشکلات فوتبال است؛ جلسه‌ای که قرار شده هشت روز دیگر در مرکز ملی فوتبال برگزار شود و در مورد مشکلات روزافزون این روزهای فوتبال کشور در آن بحث و تصمیم‌گیری شود. البته اگر اختلافات اعضای هیئت رئیسه برای سومین مرتبه و عدم شرکت برخی از آنها بار دیگر این جلسه را به حالت غیررسمی درنیاورد.

برچسب‌ها: فدراسیون فوتبال ایران ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 ♛ تاج رضا ♛1401/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi