خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

وداع ویژه بایرن مونیخ با مدافع آلمانی

وداع ویژه بایرن مونیخ با مدافع آلمانی
چندی پیش بود که مشخص شد مذاکرات نیکولاس سوله برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن بست کامل رسیده و او این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین بعد از اخباری که به گوش می‌رسید نهایتاً تیم فصل آینده مدافع آلمانی مشخص و این بازیکن رسما به‌عنوان بازیکن جدید دورتموند معرفی شد.
سوله چندی قبل و بعد از دیدار برابر بایر لورکوزن که اتفاقا برای بایرن مونیخ گلزنی هم کرده بود، گفت: "من هیچ کاری جز تشکر نمی‌توانم انجام دهم. من تا آخرین روز همه توانم را برای این باشگاه ارائه خواهم داد. همچنین امیدوارم که با دو جام دیگر اینجا را ترک کنم. این چیزی است که من به آن باور دارم. من همچنین از نحوه کنار آمدن هواداران با تصمیمی که گرفتم تشکر می‌کنم. من عمداً هنوز صحبت نکرده‌ام. ‌هنوز بازیکن بایرن هستم. هنوز دو عنوان بزرگ برای رقابت کردن وجود دارد و من همه چیزم را خواهم داد تا مطمئن شوم دورتموند در این فصل دوم می‌شود."البته بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و سوله توانست تنها با فتح بوندس‌لیگا آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر بگذارد. در همین راستا ستاره آلمانی امشب آخرین بازی خود در آلیانز را برای بایرن مونیخ انجام می‌دهد و به همین خاطر مسئولان باشگاه تقدیر ویژه‌ای از او به‌عمل آوردند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ سوله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 ♕بایرن مونیخ♕1401/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi