خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

میلان مدرن‌تر است، اینتر در دهه 60 گیر کرده!

میلان مدرن‌تر است، اینتر در دهه 60 گیر کرده!
آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان سبک بازی این تیم را بین المللی‌تر و بهتر از اینتر توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت در فوتبال ایتالیا به اوج خود رسیده و اگر اینتر در دیدار معوقه فردا شب خود برابر بولونیا به برتری دست یابد، صدر جدول لیگ این کشور را از آن خود خواهد کرد. آریگو ساکی که در روزگار خود سرمربی صاحب سبکی محسوب می‌شد، به مقایسه دو مدعی لیگ ایتالیا پرداخته و گفت اینتر هنوز در فوتبال 60 سال قبل گیر کرده است.

آریگو ساکی برای نشریه گاتزتا دلااسپورت نوشت: "میلان قوی‌ترین تیم نبوده، اما همراه با آتالانتا به سبک فوتبال اروپایی نزدیک‌تر بوده و بین‌المللی‌تر است. روحیه تیمی میلان به‌ندرت در دیگر رقبا دیده می‌شود. ‌اینتر تیم بسیار قوی‌تری دارد، اما سبک فوتبالی این تیم هنوز در دهه 1960 گیر کرده است. اینتر این سیستم را خوب اجرا می‌کند، اما این یک سبک قدیمی است که در سطح بین المللی نمی‌تواند به یاری آنها برسد.

میلان از گروهی از بازیکنان جوان و چند بازیکن مسن تشکیل شده است که بسیار مفید واقع شده‌اند. میلان به‌خاطر حفط تعادل و ساخت تیمی از بازیکنان عمدتا ناشناس، شایسته تقدیر است. زلاتان ابراهیموویچ در این سن و سال گرچه دیگر بازیکن بزرگی نیست، اما او همچنان بازیکنی مفید و خوب محسوب می شود. آنها نباید این شور و اشتیاق و سبک فوتبال را از دست بدهند. اینزاگی اگر می‌خواهد تیمش فوتبالی مدرن‌تر ارائه داده و تکامل پیدا کند، باید یک قدم دیگر بردارد. من فکر می‌کنم که آرزوی کسب موفقیت پیروزی در سطح بین‌المللی درست مانند تیم ایتالیا با ارائه یک فوتبال خلاقانه و شجاعانه محقق می‌شود."

برچسب‌ها: آث میلان آریگو ساکی اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

73 آث مـیـلان1401/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi