خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,754

رافائل لیائو: بازی اینتر را نگاه نخواهم کرد

رافائل لیائو: بازی اینتر را نگاه نخواهم کرد
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان اعتراف کرد بازیکنان این تیم مقابل فیورنتینا استرس داشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در شرایطی با تک گل دقایق پایانی رافائل لیائو برابر فیورنتینا به برتری دست یافت که در طول مسابقه فرصت‌های مناسبی را برای گلزنی از دست داده بود. رافائل لیائو، زننده تک گل حساس روسونری در این دیدار تاکید کرد همه بازیکنان این تیم برای یک هدف تلاش می‌کنند و استرس شیرینی تا پایان فصل در اردوی میلان وجود دارد.

رافائل لیائو گفت: "قلبا برای خانواده‌ام، برای میلان و خودم بسیار خوشحالم. بهترین لحظه برای یک بازیکن، زدن گل تعیین کننده محسوب می‌شود، اما نکته مهم کسب پیروزی است. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه فیورنتینا خلق کردیم، اما جلوی دروازه کمی اضطراب داشتیم. اما بعد از زدن گل اول بسیار خوب بازی کردیم و من بابت این گلزنی خیلی خوشحالم.

اضطراب و انتظار زیادی در تیم وجود دارد، اما این یک استرس شیرین و خوشایند است. ما در یک مقطع فوق العاده از نظر تیمی قرار داریم و البته همه ما باید برای رسیدن به هدف خود در پایان این فصل متحد باشیم. ما سعی می کنیم آنچه را که سرمربی می‌گوید انجام داده و همه بازیکنان در خدمت اهداف تیم با تمام توان در زمین بدویم.

چه چیزی برای موفقیت در ادامه فصل لازم است؟ شما باید تلاش خود را انجام داده و نتایج رقم خواهند کرد. آیا دیدار اودینزه مقابل اینتر را تماشا خواهی کرد؟ نه، ما همیشه فقط به بازی‌های خودمان نگاه می‌کنیم."

برچسب‌ها: آث میلان رافائل لیائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

116 آث مـیـلان1401/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi