خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

با ترک تمرین میلان؛ همراهی زلاتان با رایولا تا آخر

با ترک تمرین میلان؛ همراهی زلاتان با رایولا تا آخر
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، سعی کرد تا لحظه آخر در کنار مینو رایولا بماند.

به گزارش "ورزش سه"، رایولا که یکی از بزگترین و قدرتمندترین مدیر برنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آمد روز گذشته در سن 54 سالگی در بیمارستانی در شهر میلان که در حال مداوا بود درگذشت.
او که شاید معروف‌ترین چهره در دنیای مدیر برنامه‌های فوتبال به حساب می‌آمد در ایتالیا به دنیا آمد اما در هلند بزرگ شد و وکالت بسیاری از چهره‌های بزرگ دنیای فوتبال را در زمان گذشته و حال برعهده داشت.
ابراهیموویچ چند روز قبل به ملاقات رایولا در بیمارستان رفته بود و اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که این بازیکن پس از شنیدن خبر وخامت حال او در روز گذشته بلافاصله تمرین میلان را ترک کرده و با سرعت به سمت بیمارستان حرکت کرده است تا در آخرین لحظات نیز در کنار رایولا حضور داشته باشد.

اسکای اسپورت مدعی شده که زلاتان پس از شنیدن خبر وخامت حال مدیر برنامه‌اش به شدت ناراحت شده و دوست داشته که مانند یکی از اعضای خانواده‌اش در کنار او حضور داشته باشد.
گفته می‌شد که با توجه به رابطه بسیار نزدیک این مهاجم سوئدی با رایولا که از چند سال قبل مدیر برنامه او بوده و انتقال‌های بزرگی را در کنار هم تجربه کرده‌اند، شاید باشگاه میلان چند روزی را به او مرخصی بدهد تا زلاتان بتواند با آرامش خاطر به عزاداری و ناراحتی از دست دادن یکی از نزدیک‌ترین افراد به خودش بپردازد اما نام این بازیکن در فهرست افراد دعوت شده برای بازی امروز برابر فیورنتینا دیده می‌شود و او قرار است تیمش را در این بازی حساس همراهی کند.

برچسب‌ها: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ مینو رایولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 آث مـیـلان1401/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi