خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,756

میلان 1 - 0 فیورنتینا؛ مسیر قهرمانی هموار شد

میلان 1 - 0 فیورنتینا؛ مسیر قهرمانی هموار شد
میلان در دیداری دشوار در خانه خود با یک گل از سد فیورنتینا گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، میلان در روزی که فرصت‌های زیادی را از دست داده و البته در برخی دقایق نیز خوش شانس بود، با تک گل رافائل لیائو فیورنتینا را مغلوب کرد تا صدرنشینی خود در لیگ ایتالیا را حفظ کند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرده و خیلی زود با ضربه تماشایی تئو هرناندز به گل رسید، اما این گل آفساید اعلام شد. در دقیقه 10 و روی ارسال کرنر بیراگی بود که ایگور فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه میلان داشت، اما ضربه والی او را مایک مایگنان با عکس العملی تماشایی مهار کرد.

دقایقی بعد و روی پاس براهیم دیاز بود که تئو هرناندز در سمت چپ صاحب موقعیت گلزنی مقابل دروازه فیورنتینا شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 17 اما بهترین فرصت گلزنی میلان از دست رفت. روی پاس فرانک کسیه این اولیویه ژیرو بود که در موقعیتی تک به تک با دروازه حریف قرار گرفت، اما ضربه او از فاصله‌ای نزدیک دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در اواسط نیمه اول این فرانک کسیه بود که از فاصله‌ای قابل توجه بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه فیورنتینا پیدا نکرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

روسونری نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال عرضی اولیویه ژیرو بود که رافائل لیائو در موقعیتی تک به تک می‌توانست دروازه فیورنتینا را باز کند، اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 52 این بار روی پاس فنی ژیرو بود که فرانک کسیه در سمت چپ محوطه جریمه حریف در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما ضربه زمینی این بازیکن با مهار خوب تراچیانو همراه شد.
دقایقی بعد این بار میلان از سمت چپ حرکت کرده و تئو هرناندز در موقعیتی تک به تک می‌توانست گل برتری میلان را به ثمر برساند، اما ضربه فنی این بازیکن از بالای دروازه فیورنتینا به بیرون رفت.

اما در دقیقه 76 فیورنتینا فاصله‌ای تا زدن گل اول نداشت. روی ارسال یبراگی از سمت چپ بود که کابرال با ضربه سر محکم خود دروازه میلان را تهدید کرد، اما مایک مایگنان با عکس العملی فوق العاده دروازه را نجات داد.

اما بالاخره در دقیقه 82 میلان به گل رسید. پاس ضعیف تراچیانو در سمت چپ به رافائل لیائو رسید و این بازیکن بعد از نفوذ به محوطه و با ضربه‌ای زمینی و دقیق موفق به زدن گل اول تیمش شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و میلان با همین یک گل توانست فیورنتینا را مغلوب کند.

برچسب‌ها: آث میلان فیورنتینا سری آ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 آث مـیـلان1401/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi