خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

پیام بارسا به ایجنت لوا؛ بایرن را تحت فشار قرار بده!

پیام بارسا به ایجنت لوا؛ بایرن را تحت فشار قرار بده!
به نظر می‌رسد بارسلونا برای جذب رابرت لواندوفسکی در این تابستان بسیار مصمم است.

رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ در حال انجام مذاکرات نهایی هستند. به‌طور کلی به نظر می‌رسد که وضعیت در مرحله جدیدی قرار گرفته است. هم مدیران باشگاه بایرن‌مونیخ و هم مدیر برنامه و افراد نزدیک به این ستاره لهستانی با تمام سرعت برای مذاکرات نهایی آماده می‌شوند؛ موضوعی که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز آن را تایید کرد.

اما یک سوال مهم درباره ستاره لهستانی وجود دارد. اینکه آیا توافق بین لواندوفسکی و بایرن مونیخ برای تمدید قراردادی که در سال 2023 منقضی می‌شود شکل خواهد گرفت یا اینکه راه ستاره لهستانی و پر افتخارترین باشگاه آلمان به جدایی ختم خواهد شد؟

گزارش ها در آلمان حاکی از آن است که ستاره لهستانی خواهان ترک بایرن‌مونیخ شده اما حسن صالح حمیدزیچ اخیراً تاکید کرد که آنها برنامه‌ای برای فروش لواندوفسکی ندارند‌‌. مدیر ورزشی بایرن در این‌باره گفته بود: "او می‌ماند چون تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. البته که ما می‌خواهیم او را حفظ کنیم. هواداران لواندوفسکی را دوست دارند، اما او بیشترین حقوق را دریافت می‌کند. ما همچنین باید به امکانات مالی و میزان پولی که داریم نیز توجه کنیم. با لوا صحبت کردم. با ایجنت او نیز صحبت خواهیم کرد. او تا سال 2023 قرارداد دارد. ما بهترین مهاجم جهان را داریم و به این افتخار می‌کنیم. هنوز مذاکره نکرده‌ایم، اما این کاری است که اکنون انجام خواهیم داد."

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا تمام توان خود را برای به‌خدمت گرفتن لواندوفسکی به‌کار گرفته و قصد دارد هرطور که شده او را در تابستان جذب کند. در همین راستا جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به بارسلونا مدعی شده که باشگاه کاتالانی به مدیر برنامه‌های لواندوفسکی یعنی پینی زهاوی خبر داده که آنها حاضر هستند 30 تا 35 میلیون یورو برای جذب ستاره لهستانی بپردازند. بارسلونا همچنین از زهاوی درخواست کرده که روی بایرن مونیخ فشار ایجاد کند و در همین راستا مدیر برنامه لواندوفسکی قصد دارد به‌زودی با سران این باشگاه مذاکرات جدیدی انجام دهد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا رابرت لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 ღ میسون مونت ღ1401/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi