خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

گواردیولا مدرن‌تر است ولی آنچلوتی را ترجیح می‌دهم

گواردیولا مدرن‌تر است ولی آنچلوتی را ترجیح می‌دهم
ستاره اسپانیایی سابق بایرن مونیخ از بازی زیر نظر پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی صحبت کرد.

خاوی مارتینز در بیلبائو بود که به شهرت رسید و با پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا معروف تر نیز شد. او سال 2012 راهی بایرن مونیخ شد و تا فصل گذشته نیز برای این باشگاه بازی می کرد. خاوی سال های پایانی فوتبالش را در قطر پشت سر می گذارد.

او سه سال شاگرد پپ گواردیولا در بایرن بود و یک سال و نیم نیز زیر نظر کارلو آنچلوتی در این باشگاه کار کرد. خاوی در مصاحبه با کادنا سر و در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه پپ و کارلتو گفت:« گواردیولا یک کمال گرای واقعی است و همه چیز را به شکل کامل و درستش می خواهد. گاهی به قدری بازی تیم مقابل را برای شما نمایش می دهد که از لحاظ ذهنی خسته می شوید. او بازی پیش رو را برای تان کامل و با جزئیات تشریح می کند و سپس مشاهده می کنید که روز مسابقه همان اتفاقات در زمین رخ می دهد.

کارلو آنچلوتی یک مربی کلاسیک تر است و به خوبی می داند چطور با بازیکنانش رفتار کند. او به شما اطمینان و اعتماد به نفس می بخشد. پپ ولی مربوط به فوتبال مدرن است. یک فوتبالیست وقتی همه توانایی هایش را بروز می دهد که از فوتبالش لذت ببرد. انتخاب بین این دو خیلی سخت است ولی من آنچلوتی را ترجیح می دهم چون با او بهترین فوتبالم را ارائه دادم و اعتماد به نفسم بیشتر بود. این فاکتوری بسیار مهم برای هر فوتبالیستی است.»

خاوی در مورد کارلو آنچلوتی اضافه کرد:« من با داویده، پسرش دوست صمیمی هستم و گاهی باهم شام می خوردیم. داویده همان چیزی است که کارلو کم دارد و با او این نقص را جبران می کند، آنالیز ویدیویی بازی ها و.... پسرش این نقص او را برطرف می کند.»

بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان« بله، هر دو مسابقه را دیدم و باید بگویم در بازی سیتی-رئال، دو تیم در فاز هجومی عالی بودند و در فاز دفاعی بد. رئال اگر می خواهد صعود کند، باید در بازی برگشت بهتر کار کند. هر تیم دیگری بود می گفتم سیتی قطعا راهی فینال می شود ولی ما در مورد رئال مادرید و برنابئو صحبت می کنیم. در بازی دیگر بین لیورپول و ویارئال، تیم یورگن کلوپ خیلی خیلی برتر بود.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ پپ گواردیولا کارلو آنچلوتی خاوی مارتینز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 ღ میسون مونت ღ1401/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi