خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

جنجال در بلیط فروشی بازی میلان و فیورنتینا

جنجال در بلیط فروشی بازی میلان و فیورنتینا
باشگاه میلان پس از بروز اشتباه در بلیط فروشی بازی مقابل فیورنتینا، تمامی بلیط‌های فروخته شده جایگاه میهمانان را پس گرفت

فردا در چارچوب هفته سی و پنجم سری آ، میلان در دیداری حساس میزبان فیورنتینا خواهد بود. اما گویا پیش از شروع این بازی، حواشی پیرامون آن ایجاد شده‌اند.

مستر90 | در یک اشتباه بسیاری از بلیط‌های جایگاه میهمانان به هواداران میلان فروخته شد و به همین خاطر تعداد کمی از هواداران فیورنتینا و تنها 200 تا 300 نفر موفق به تهیه بلیط این بازی شدند. این وضعیت باعث عصبانیت باشگاه فیورنتینا از میلان شد. جو بارونه مدیر عامل فیورنتینا در گفت و گو با اسپورت مدیاست در اینباره گفت:

من روز چهارشنبه با پائولو اسکارونی (رئیس هئیت مدیره میلان) صحبت کردم و به او گفتم که چه نظری در این‌باره دارم. هم به هواداران و هم به باشگاه ما بی‌احترامی شده است. میلان می‌داند که ما از این وضعیت عصبانی هستیم. بیایید تا یک‌شنبه منتظر بمانیم و ببینیم آیا بلیط‌های بیشتری در دسترس خواهند بود یا خیر
اولترا‌های میلان نیز پس از صحبت‌های بارونه، در اقدامی پسندیده به حمایت از هواداران فیورنتینا پرداختند و در بیانیه‌ای خواستار حل این مشکل برای هواداران رقیب‌شان شدند. کورواسود در این بیانیه گفته است:

ما از میلان همیشه خواسته‌ایم که نسبت به نیاز‌های قانونی هواداران حساس باشد. می‌خواهیم هر‌چه زودتر این مشکل حل شود. به طور واضح می‌خواهیم بگوییم که جایگاه میهمانان بخش مقدس و اساسی از هر استادیوم است و برای ما نداشتن آن غیر قابل تصور است. استادیوم بدون هواداران رقیب دورترین چیز از تصور ما از ورزشگاه و فوتبال است.

حال پس از این اعتراضات، باشگاه میلان نیز اعلام کرد که تمامی بلیط‌های به فروش رفته جایگاه میهمانان برای دیدار مقابل فیورنتینا، پس گرفته خواهند شد و مجددا فروخته می‌شوند. هر چند که میلان در بیانیه خود مدعی شده است که تمامی قوانین مربوط به فروش بلیط‌ها را رعایت کرده‌اند اما با لغو آن نیز موافقت کرده است. این بلیط‌ها به طور انحصاری در اختیار هواداران فیورنتینا قرار خواهند گرفت تا در روز یک‌شنبه به حمایت از تیم خود بپردازند.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا آث میلان بلیط فروشی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

63 Sporties_fa@1401/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi