خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

رئال، یووه یا پی‌اس‌جی؛ تردید بزرگ ستاره فرانسوی

رئال، یووه یا پی‌اس‌جی؛ تردید بزرگ ستاره فرانسوی
قرارداد هافبک 29 ساله فرانسوی با منچستریونایتد در پایان این فصل به پایان می‌رسد و او علاقه‌ای به تمدید قرارداد ندارد و مشتاق تغییر وضعیت خود است. برای پوگبا 6 سال حضور در انگلیس اصلا خوب نبود، بنابراین انتظار می‌رود که یک انتقال تابستانی در انتظار این ستاره فرانسوی باشد.

همان‌طور که اسپورت مدیاست گزارشی در این‌باره منتشر کرده است، یوونتوس به‌شدت درگیر رقابت برای جذب پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده است، اما آنها باید با رئال مادرید و PSG که در حال حاضر بهترین گزینه برای جذب او هستند، مبارزه کنند.

این بازیکن 29 ساله فرانسوی چهار سال بسیار خوب را در تورین با یوونتوس سپری کرد و این می‌تواند بر تصمیم او تأثیر بگذارد، اگرچه احتمال رقابت بر سر جام‌های اروپایی ممکن است او را به حضور در اسپانیا وسوسه کند، جایی که مدت‌هاست شایعاتی در رابطه با انتقال او به رئال مادرید شنیده شده است.

گفتنی است؛ پل پوگبا اخیراً اصلاً اوضاع خوبی را در منچستریونایتد سپری نمی‌کند و حتی در جریان پیروزی اخیر این تیم مقابل نوریچ در اولدترافورد مورد خشم هواداران یونایتد قرار گرفت و هو شد.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi