خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,110

تغییر بزرگ در PSG؛ تنها شدی لیونل مسی!

تغییر بزرگ در PSG؛ تنها شدی لیونل مسی!
در فصل جاری اخبار زیادی در مورد ناهماهنگی و دودستگی در رختکن پاری‌سن ژرمن منتشر شد و به نظر می‌رسد دو دسته بازیکنان فرانسوی زبان و اهل آمریکای جنوبی رابطه خوبی در این تیم با یکدیگر ندارند. شایعات حاکی از آن بود که گروهی از بازیکنان مانند لیونل مسی، نیمار و دیگر بازیکنان اهل آمریکای جنوبی از جمله کیلور ناواس و آنخل دی ماریا گروه دوستی خود را تشکیل داده و با ستاره‌های فرانسوی از جمله کیلیان امباپه خیلی صمیمی نیستند. حتی به نظر می‌رسید رابطه دوستانه نیمار و امباپه نیز با آمدن لیونل مسی خراب شده و این دو ستاره بزرگ مانند گذشته با هم دوست نیستند.

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد سه بازیکن آرژانتینی باشگاه به نام‌های آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس و مائورو ایکاردی هر سه در این تابستان پاری‌سن ژرمن را ترک خواهند کرد. قرارداد الفیدئو در پایان فصل جاری تمام می‌شود و به نظر پاری‌سن ژرمن نیز تمایلی به تمدید قرارداد با دی ماریا ندارد. این ستاره تند و تیز هفت سال فوق العاده را در پاریس سپری کرد، اما کادر فنی به دنبال جوانگرایی در ترکیب ثابت بوده و خواهان ادامه همکاری با این بازیکن نیست.

همچنین باشگاه از حواشی مائورو ایکاردی نیز خسته شده و علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. مائوریتو علی‌رغم شروع خوب در پاریس، در یک سال اخیر دوباره به‌شدت درگیر حواشی خانوادگی شده و جایی در ترکیب ثابت پاری‌سن ژرمن نداشته است. البته با این دستمزد هنگفت، فروش کاپیتان سابق اینتر آسان نخواهد بود و پاری‌سن ژرمن ممکن است در این میان ضرر کند.

همچنین باشگاه اخیرا از لئاندرو پاردس خواست پای مصدوم خود را جراحی کند تا امکان فروش این بازیکن در تابستان در شرایطی مساعد وجود داشته باشد. علی‌رغم رضایت نسبی از عملکرد فنی، به نظر می‌رسد جدایی لئاندرو پاردس به این دلیل است که آرامش به رختکن PSG بازگردد. از اینتر به‌عنوان جدی‌ترین مشتری این هافبک جنگنده نام برده شده است.

البته تقریبا جدایی کیلیان امباپه و انتقال او به رئال مادرید نیز قطعی شده و بعید است دیگر فصل بعد چنین اوضاعی بر رختکن پاری سن ژرمن حاکم باشد. اما در مورد لیونل مسی شایعات درست نیست و این فوق ستاره آرژانتینی حداقل یک فصل دیگر در پاریس ماندگار خواهد شد. پس از ارائه عملکرد ناامیدکننده‌اش در فصل اول، لیونل مسی می‌خواهد چهره دیگری از خود نشان داده و بنابراین قصد دارد در فصل 2022-2023 نیز لباس پاری‌سن ژرمن را به تن کند.

لیونل مسی در فصل جاری و به خصوص در دو مسابقه مهم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اصلا نمایش قابل قبولی نداشت و در ادامه مورد انتقاد و واکنش شدید هواداران تیم فرانسوی نیز قرار گرفت. یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن با پاری‌سن ژرمن مانده و امکان تمدید برای فصل سوم نیز وجود دارد. اما لیونل مسی فصل بعد با انگیزه بالایی پیش از شروع جام جهانی در ترکیب تیمش حاضر شده و می‌خواهد یک بار دیگر نشان دهد که چرا هفت بار در سال‌های اخیر برنده جایزه توپ طلا شده است.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi