خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

پایان رویای بارسلونا؛ جذب مرد سال جهان ممکن نیست

پایان رویای بارسلونا؛ جذب مرد سال جهان ممکن نیست
علیرغم شایعات فراوان مبنی بر توافق شخصی رابرت لواندوفسکی و بارسلونا، این انتقال چندان محتمل به نظر نمی رسد. در حقیقت در حال حاضر مانع اصلی موضع مدیران باشگاه بایرن مونیخ است که حاضرند به جای اینکه در تابستان امسال این بازیکن لهستانی را به فروش برساند، به صورت رایگان در فصل آینده شاهد جدایی رابرت لواندوفسکی باشند. مدیران بارسلونا این موضع باشگاه رقیب را یک مانع عملا غیرقابل عبور دانسته اند و در مورد جذب این مهاجم 34 ساله ناامید شده اند.
همه ارکانی که از باشگاه بارسلونا با بایرن مونیخ در این رابطه تماس گرفته اند معتقدند لواندوفسکی قابل فروش نیست و باشگاه آلمانی اجازه جدایی او را صادر نمی کند. در واقع تاکید مدیران بایرن برای عدم ورود به هیچ نوع مذاکره ای برای فروش رابرت لواندوفسکی، بارسلونا را مجبور به جست و جوی مهاجمی جدید برای فصل بعد کرده است. به نظر می رسد در حال حاضر تنها اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره می تواند زمینه انتقال لواندوفسکی به نوکمپ را فراهم کند و مدیران بارسلونا حداقل در این مقطع چنین احساسی دارند.
البته با این وجود نه بارسلونا و نه لواندوفسکی هنوز حرف آخر خود را اعلام نکرده اند. باشگاه اسپانیایی مایل است پیشنهاد خود را به 40 میلیون یورو افزایش دهد. خود این بازیکن نیز نمی خواهد قرارداد خود را تمدید کند و علاقمند است تابستان امسال باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. بنابراین در حال حاضر توپ در زمین بایرن است و آنها تکلیف این ستاره گلزن و لهستانی را معلوم خواهند کرد. موضع فعلی باشگاه اما قویا حفظ رابرت لواندوفسکی برای حداقل یک فصل دیگر است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 ♕بایرن مونیخ♕1401/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi