خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

شوخی بازیکنان مارسی: سمپائولی متقلب و بدترین مربی دنیاست!

شوخی بازیکنان مارسی: سمپائولی متقلب و بدترین مربی دنیاست!
جمعی از بازیکنان مارسی با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهارات جالبی را درباره خورخه سمپائولی مطرح کرده‌اند.
به گزارش مستر90، سمپائولی از سال 2021 هدایت باشگاه فرانسوی مارسی را برعهده گرفته و به نظر می‌رسد که ارتباط خوب و نزدیکی با بازیکنان این تیم برقرار کرده است.
جمعی از بازیکنان مارسی شامل ویلیام سالیبا، پاپه گه‌یه و امینه هریت در برنامه Le Vestiaire متعلق به RMC Sport1 حضور پیدا کرده و از آنها خواسته شد که نظر واقعی‌شان را درباره خورخه سمپائولی مطرح کنند. هرچند که آنها در نهایت به شوخی در این باره روی آوردند.
ویلیام سالیبا در این باره گفت:« او دوست ندارد ببازد اما بامزه است. وقتی زمان تمرین باشد بسیار جدی است اما وقتی تمرین تمام می‌شود دوست دارد با بقیه شوخی کند. او با همه شوخی می‌کند. او از نظر شخصی و به عنوان مربی بسیار خوب است.»
امینه هریت درباره این مربی آرژانتینی اظهار داشت:« او یک متقلب است! بسیار تقلب می‌کند. هرگز نباید با او تنیس بازی کنید. او در این ورزش افتضاح است و بسیار تقلب می‌کند.»
پاپه گه‌یه نیز در ادامه اضافه کرد:« او بدترین مربی فوتبالی است که من تا به حال داشته‌ام. او حتی در پاس‌های کوتاه هم اصلا خوب نیست... هرچند فوتبال را بلد است اما در بازی کردن بسیار بد است!»

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه امینه هریت پاپه گه یه المپیک مارسی اخبار المپیک مارسی ویلیام سالیبا خورخه سمپائولی تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

159 نام خلاف905854 (ح)1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi