خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,820

ایستاده مردن؛ چلسی توماس توخل لایق بیشترین تمجیدها است

ایستاده مردن؛ چلسی توماس توخل لایق بیشترین تمجیدها است
چلسی حذف شد، دردناک هم حذف شد اما با این وجود، کار توماس توخل و تیمش شایسته‌ی تقدیر است

11 و 12 آوریل روزهایی خوش‌یمن برای رئال مادرید است؛ روزهایی که آن‌ها شیرین‌ترین شکست‌های تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شده‌اند.

مستر90 | در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در استمفوردبریج با نتیجه 3-1 مغلوب رئال مادرید شد. درخشش کریم بنزما، رئال مادرید را همان اول کار در یک قدمی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار داده بود. با وجود این شکست نسبتا سنگین، چلسی و هوادارانش می‌دانستند کار تمام نشده و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو تیم شکست ناپذیری نیست. همین چند هفته پیش بود که تیم کارلو آنچلوتی در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونای احیاشده‌ی ژاوی 4-0 شکست خورده بود اما یک نتیجه‌ی خاص دیگر، به هواداران چلسی امیدواری می‌داد. چهار سال پیش در همین روزها در یکی از دراماتیک‌ترین دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس توانسته بود با یک نمایش تحسین‌برانگیز رئال مادریدِ زیدان را آچمز کند.

یوونتوس در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 18-2017 در تورین 3-0 شکست خورده بود؛ دیداری که کریستیانو رونالدو یک گل بی‌نظیر در آن به ثمر رساند. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد یوونتوس برگردد اما دو گل ماریو مانژوکیچ در دقایق ابتدایی در سانتیاگو برنابئو، امیدهای کامبک را در قلب هواداران بیانکونری زنده کرد. یوونتوس جنگید و گل سوم را هم زد. همه چیز آماده بود تا بازی پس از تساوی 3-3 به وقت‌های اضافه برود اما سانتر دقیقه 2+90'، سرنگونی لوکاس واسکز پس از برخورد با مهدی بن عطیه و باقی ماجرا را همه می‌دانیم. پنالتی دقیقه 7+90' کریستیانو رونالدو به گوشه دروازه یوونتوس رفت تا بانوی پیر تلخ‌ترین سناریوی ممکن را تجربه کند. تیم الگری تشنه از لب چشمه برگشت.

بازیکنان چلسی احتمالا آن مسابقه را به خاطر داشتند و با ذهنیت جبران نتیجه‌ی استمفوردبریج پا به سانتیاگو برنابئو گذاشتند. سناریوهای بازی یوونتوس و رئال مادرید با تقریب خوبی تکرار شد. میسون ماونت خیلی سریع گل زد و به حمله ادامه داد تا گل‌های بیش‌تری بزند. گل‌های دیگر از راه رسید. ابتدا آنتونیو رودیگر و سپس تیمو ورنر گل زدند تا بازی 3-0 شود. خلاف یوونتوس که دقایق پایانی به لاک دفاعی رفته بود، چلسی یک فوتبال چشم‌نواز را ارائه کرد و تیم توماس توخل کاملا از نظر تاکتیکی برتر بود. کارلو آنچلوتی مثل بازی با بارسلونا، غرق شده به نظر می‌رسید تا این که جادوی لوکا مودریچ، رئال مادرید را نجات داد. پاس تماشاییِ استاد کروات، پایه‌گذار گل رئال مادرید شد تا آنچلوتی از شکستی مفتضحانه نجات یابد. بازی بدِ انگولو کانته و تیاگو سیلوا باعث شد رئال مادرید بهتر کار کند و کریم بنزما، ناجی رئال مادرید در لحظات سخت، کار را تمام کرد.

چلسی توماس توخل، ایستاده مرد. تیم او تا پای جان مبارزه کرد و پادشاه اروپا را تا لبه پرتگاه برد اما جزئیات، تعیین‌کننده هستند و جزئیات به نفع آن‌ها پیش نرفت. توماس توخل و تیمش، سزاوار بیشترین تمجیدها هستند. تیمی که تا دو هفته پیش فرمی افتضاح داشت، پس از پیروزی 6-0 مقابل ساوتهمپتون نشان داد برگشته و در سانتیاگو برنابئو نشان داد یک تیم واقعی است که می‌خواهد غیرممکن‌ها را ممکن کند. اگر بخواهیم مسائل بیرون از زمین را هم بررسی کنیم، توخل و چلسی در حال انجام کاری هستند که نظیرش را کم‌تر دیده‌ایم. پس از تحریم رومن آبراموویچ از سوی دولت بریتانیا، باشگاه چلسی از نظر اقتصادی در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار گرفته و وجود چنین حواشی‌ای می‌تواند کمر هر تیمی را بشکند اما چلسی فارغ از این مشکلات هم‌چنان با روحیه‌ای خوب به رقابت ادامه می‌دهد. توماس توخل در شرایطی توانسته مانع فروپاشی چلسی شود که در زندگی شخصی‌اش هم سخت تلاش می‌کند تا خودش را سرپا نگه‌دارد. جدایی توخل از همسرش پس از 13 سال زندگی مشترک، مسئله‌ای نیست که خیلی راحت بتوان آن را هضم کرد. قدرت توخل، ذهنیت فولادین او است و تا وقتی که او باشد، چلسی حتی با این شرایط هم می‌تواند مایه افتخار هوادارانش شود.

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی توماس توخل رئال مادرید UCL

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

152 Frenkiedejong1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi