خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

آنتونیو رودیگر: حداقل تسلیم نشدیم

آنتونیو رودیگر: حداقل تسلیم نشدیم
مدافع تیم ملی آلمان از شکست غرور انگیز تیمش مقابل لوس بلانکوس می‌گوید.

آنتونیو رودیگر باور دارد که چلسی با تمام توان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تلاش کرد و در نهایت به مهارت‌های بازیکنان ممتازی همچون لوکا مودریچ و کریم بنزما باخت.

به گزارش مستر90 و به نقل از سایت رسمی یوفا، رودیگر که زننده یکی از گل‌های تیمش در جریان بردی ۳-۲ در سانتیاگو برنابئو بود، در مصاحبه پس از بازی گفت:

نکته مثبت این است که ما تسلیم نشدیم. تیم‌های زیادی وجود ندارند که بخواهند به اینجا بیایند و مثل ما، بر آن‌ها سلطه داشته باشند. در طول دو بازی اگر اشتباهاتی که ما داشتیم را مرتکب شوید، در نهایت تنبیه خواهید شد.
برنامه ما این بود که هافبک‌های شماره ۱۰ تیم را صاحب توپ کنیم؛ این که میسون (مانت)‌ و روبن (لوفتوس چیک) در طرفین کاسمیرو قرار بگیرند و فضا پیدا کنند. همین طور هم شد و به گل رسیدیم. ما بازی را کنترل کردیم و دستپاچه نشدیم. به نظرم خیلی خوب کار کردیم. در نیمه دوم هم گل زدیم و هر کاری که از دست‌مان بر می‌آمد انجام دادیم.

بازی برای ما مرگ و زندگی بود. قبل از بازی عده زیادی انتظار نداشتند که ما ۳-۰ جلو بیافتیم. سپس مهارت‌های فردی آن‌ها در مودریچ و بنزما نمایان شد.

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی رئال مادرید آنتونیو رودیگر UCL

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

121 Frenkiedejong1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi