خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

اظهارات شدیداللحن مدیرعامل ذوب آهن

اظهارات شدیداللحن مدیرعامل ذوب آهن
علی احسانی می‌گوید عده‌ای در پی عادی جلوه دادن اشتباهات داوری و خفه کردن فریادهای اعتراض هستند فریادهایی که ممکن است پرده فساد ، شرط‌بندی ، بی‌دانشی و ناکارآمدی را از روی بخشی از ورزش کشور کنار بزند!
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس‌از دیدار پرحرف و حدیث ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تذکرات و اعتراضات بی‌شمارِ مبتنی بر نظرات کارشناسی در ارتباط با تضییع حق ذوب‌آهن بر اثر اشتباهات داوری که به مراجع رسمی ارائه نمودیم تاکنون هیچ مقام مسئول و نهادی جوابگو نبوده‌است.

علیرضا احسانی در ادامه افزود: شوربختانه در لیگ برتر به گونه‌ای با ما برخورد می‌شود که گویی یک تیم تازه‌کار یا یک باشگاه تک تیمی و تازه‌تأسیس هستیم! باشگاه پرافتخار ذوب‌آهن با بیش‌از نیم‌قرن حضور مؤثر و سازنده در ورزش کشور و با حمایت شرکت معظم ذوب‌آهن اصفهان و در حکم یک پیش‌کسوت و پشتوانه ورزش ایران اسلامی در میادین و مسابقات حضور می‌یابد و برخی داوران با یک سوت و یک تصمیم بعضاً اشتباه میلیاردها هزینه و هزاران نفر ساعت را به باد می‌دهند.

وی همچنین گفت: علی‌رغم میل باطنی باید بگویم که این‌گونه که از شواهد و قرائن پیداست فساد و ناکارآمدی بخشی از فوتبال کشورمان را احاطه کرده و این گرداب کوچک روز به روز درحال بزرگ‌تر شدن است و قطعا روزی فراخواهد رسید که تمامیت ورزش به‌ویژه فوتبال را ببلعد و به قعر تباهی بکشاند و ترس من این است که روزی فرا برسد که نه از تاک‌نشان بماند نه از تاک‌نشان!

قهرمان اسبق دوومیدانی کشور در پایان تصریح کرد: متأسفانه در این مسیر ناهموار وناسالم بیشترین لطمه را باشگاه‌های سالم و سازنده همچون ذوب‌آهن می‌خورند و ضربه خوردن باشگاه‌های بزرگ و ریشه‌دار یعنی وارد کردن خسارات غیرقابل‌جبران به ذخایر و منابع محدود ورزش کشور، متأسفانه گویی عده‌ای در پی عادی جلوه دادن اشتباهات داوری و خفه کردن فریادهای اعتراض هستند فریادهایی که ممکن است پرده فساد ، شرط‌بندی ، بی‌دانشی و ناکارآمدی را از روی بخشی از ورزش کشور کنار بزند!

برچسب‌ها: ذوب اهن علی احسانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

54 شیگالو1401/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi