خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,413

کاکا: برزیل این دوره مدعی اول قهرمانی است

کاکا: برزیل این دوره مدعی اول قهرمانی است
هافبک سابق سلسائو تاکید کرد این تیم در جام جهانی قطر مدعی اول قهرمانی است.
به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، ریکاردو کاکا هافبک سابق تیم ملی برزیل که در قطر حضور دارد درباره شرایط برزیل در این دوره از رقابت‌ها گفت: ما به تازگی مرحله مقدماتی را به پایان رساندیم و در صدر جدول قرار گرفتیم. کار بسیار خوبی با تیته به پایان بردیم. برزیل ترکیب خیلی خوبی در اختیار دارد و به نظر من یکی از مدعی‌های جدی قهرمانی است.
برزیل بعد از حذف از جام جهانی روسیه توسط بلژیک توانست در سال ۲۰۱۹ قهرمان کوپا آمه ریکا شود. او درباره حضور تیته و ثبات این مربی در جام جهانی اضافه کرد: تیته در تاکتیک بسیار خوب عمل می کند، او بازیکنان و روش بازی را درک می کند و او به این تیم هویت داد. بنابراین می‌توانیم شاهد بازی های بسیار خوب برزیل باشیم. اتفاق خوبی که در چند بازی اخیر افتاد این بود که برزیل بدون نیمار خیلی خوب بازی کرد. این بدان معنا نیست که ما به او نیاز نداریم اما فکر می کنم متکی به یکی، دو بازیکن نیستیم. بنابراین به همین دلیل است که برزیل می تواند در جام جهانی تفاوت ایجاد کند.
او درباره مدعی های قهرمانی نیز گفت:‌ فرانسه یکی از مدعی های اصلی خواهد بود. آلمان هم تیم خیلی خوبی دارد. مطمئناً وقتی در مورد کریستیانو رونالدو صحبت می کنید، پرتغال همیشه یک تیم ملی بسیار قدرتمند است و بازی کردن با این تیم سخت خواهد بود. آرژانتین با مسی و بلژیک نیز دیگر مدعی ها هستند. اسپانیا هم خیلی خوب کار می کند. به نظر من این تیم ها مدعی قهرمانی خواهند بود و البته در هر جام جهانی شاهد یک شگفتی هستیم.

برچسب‌ها: کاکا برزیل جام جهانی 2022

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 ✰★ Esteghlal ★✰1401/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi