خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,796

هالر: از انتخاب ملیت ساحل عاجی به جای فرانسوی راضی هستم

هالر: از انتخاب ملیت ساحل عاجی به جای فرانسوی راضی هستم
سباستین هالر در آستانه بازی دوستانه امشب فرانسه و ساحل عاج در خصوص انتخاب ملیتش در عرصه فوتبال صحبت کرد؛ جایی که او با وجود متولد شدن در فرانسه، ترجیح داد برای کشوری در غرب آفریقا بازی کند.

به گزارش مستر90 و به نقل از کانال پلاس، هالر در فصل جاری لیگ هلند طی ۲۴ بازی ۲۰ گل زده و ظرف ۸ بازی در لیگ قهرمانان اروپا هم ۱۱ بار دروازه حریفان را باز کرده است تا نشان بدهد در اوج دوران فوتبالش به سر می‌برد. مهاجم پیشین تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه در مورد این که آیا از انتخابش پشیمان است، گفت:

نه. در هر حال من در بیشتر اوقات تلاش می‌کنم که بدون هیچ حسرتی کارم را انجام بدهم. من وقتی کاری را شروع می‌کنم، با جدیت آن را دنبال می‌کنم. تلاشم بر این است که تخت گاز پیش بروم و هرگز به پشت سرم نگاه نکنم. من (به فرانسه) دعوت نشده بودم پس اساسا در شرایطی حضور داشتم که چنین تصمیمی بگیرم و تمامی گزینه‌ها را پیش روی خودم می‌دیدم. با در نظر گرفتن همه این موارد، آن تصمیم را گرفتم و امروز هم از آن رضایت دارم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه سباستین هالر آژاکس ساحل عاج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

221 Sporties_fa@1401/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi