خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

جنوا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی در سری آ

جنوا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی در سری آ
جانپیرو گاسپرینی نیز همچون سایر سرمربیان هفته های اخیر به تحسین تیم الکساندر بلسین پرداخت و تاکید کرد جنوا با این سبک بازی، زندگی را برای هر تیمی سخت می کند.

دیدار آتالانتا و جنوا در هفته بیست و نهم سری آ 2021/22 با تساوی 0-0 به پایان رسید. جنوا در 7 بازی اخیر خود در سری آ فقط مساوی کرده است. به عبارتی از زمانیکه الکساندر بلسین هدایت جنوا را برعهده گرفته، آنها بدون شکست و البته بدون برد در سری آ به کار خود ادامه می دهند.

نتایج 7 هفته اخیر جنوا
جنوا 0-0 اودینزه
رم 0-0 جنوا
جنوا 1-1 سالرنیتانا
ونتزیا 1-1 جنوا
جنوا 0-0 اینتر
جنوا 0-0 امپولی
آتالانتا 0-0 جنوا

به نقل از اوپتا؛ جنوا در آستانه به ثبت رساندن یک رکورد تاریخی در سری آ از نظر تعداد تساوی های متوالی است. آنها در 7 هفته اخیر سری آ فقط مساوی کرده اند. پیش از این آخرین تیم سری آ که 7 هفته پیاپی به نتیجه مساوی رسیده بود، به اینتر 2004 تحت هدایت روبرتو مانچینی مربوط می شود. در تاریخ سری آ فقط یک تیم آمار 8 تساوی پیاپی را به ثبت رسانده است؛ وارزه در فصل 1970/71. جنوا هفته آینده در صورت تساوی مقابل تورینو با این رکورد تاریخی برابری می کند.

گفتنی است دو نکته جالب دیگر در مورد تساوی های تیم الکساندر بلسین وجود دارد:

جنوا طی این 7 تساوی پیاپی، هر 14 نیمه را با نتیجه مساوی به پایان رسانده و حتی در انتهای نیمه های اول نیز تیم بازنده یا برنده زمین نبوده است.
جنوا در 29 بازی این فصل سری آ فقط 1 برد کسب کرده و 16 تساوی داشته است؛ آنها با اختلاف رکورددار بیشترین تساوی در فصل جاری پنج لیگ معتبر اروپایی هستند. جنوا همچنین آمار کمترین برد را در بین تیم های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی به نام خود ثبت کرده است.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا جنوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

39 Esteghlal Fc‌1400/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi