خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

موندودپورتیوو: جدایی دمبله قطعی شده

موندودپورتیوو: جدایی دمبله قطعی شده
نه عثمان دمبله با بارسا تمدید می کند و نه شانسی برای بازگشت لیونل مسی به بارسلونا وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه در پارک دو پرنس پاریس، هواداران پی اس جی به شدت علیه لیونل مسی و نیمار موضع گرفتند. آنها خشمگین از شکست برابر رئال و کنار رفتن از لیگ قهرمانان، مسی و نیمار را مقصر اصلی می دانستند. ساعاتی پس از هو شدن مسی در پاریس، عثمان دمبله در ترکیب بارسا نمایش درخشانی برابر اوساسونا داشت و دو پاس گل در برتری 4-0 آبی اناری ها داد. خیلی زود شایعاتی در مورد تمدید قرارداد دمبله با بارسا و نیز بازگشت لیونل مسی به این باشگاه منتشر شد اما موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به بارسلونا هر دو شایعه را تکذیب کرد.

موندودپورتیوو امروز نوشت که از ژانویه و با پایان نقل و انتقالات زمستانی، هیچ تماسی از سوی مدیر برنامه های دمبله با سران باشگاه گرفته نشده و در بارسلونا به این یقین رسیده اند که دمبله زمستان با باشگاهی دیگر(پی اس جی یا نیوکاسل) تمام کرده است. در واقع این ماه های پایانی حضور دمبله در باشگاه کاتالان است و جدایی او را باید قطعی دانست.

همچنین بر خلاف شایعات، از سوی پدر مسی نیز هیچ تماسی با باشگاه بارسلونا گرفته نشده و آنها درک می کنند که هواداران پی اس جی از ناکامی در اروپا ناراحت و غمگین باشند. به خصوص که مسی تا 2023 با پی اس جی قرارداد دارد و این باشگاه بارها ثابت کرده است که بازیکنان بزرگ تحت قرارداد خود را هرگز از دست نمی دهد. در مورد بازگشت مسی شاید تابستان 2023 و با اتمام قراردادش، بتوان دقیق تر اظهارنظر کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا عثمان دمبله لیونل مسی پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 ☫ ایران ☫1400/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi