خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

تماس مسی با بارسلونا، می‌خواهم برگردم

تماس مسی با بارسلونا، می‌خواهم برگردم
پس از شکست پی اس جی از رئال، پدر لیونل مسی با سران بارسا تماس گرفته تا مقدمات بازگشت او را فراهم کند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لوشامپیونه روز گذشته تیم‌ پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پذیرای بوردو بود و در نهایت موفق شد میهمان قعرنشین خود را با شکست 3-0 بدرقه کند. کیلیان امباپه در دقیقه 24، نیمار در دقیقه 52 و لئاندرو پاردس در دقیقه 61 برای پاریسی‌ها گلزنی کردند.

اتفاق مهم این بازی هو شدن نیمار، لیونل مسی و جورجینیو واینالدوم از سوی هواداران PSG بودند که معتقدند آنها نقش به‌سزایی در شکست خوردن تیم‌شان مقابل رئال مادرید و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند. پوچتینو اما توجهی به اعتراض‌های هواداران نداشت و ستاره‌های برزیلی و آرژانتینی خود را تا پایان بازی در زمین نگه داشت.

ساعاتی پس از بازی بسیاری به حمایت از لیونل مسی و نیمار پرداختند و هو شدن این دو بازیکن را غیر منصفانه عنوان کردند. برخی نیز بر این باورند که انتقادها از این دو ستاره کاملا درست بوده است. چنین شرایطی برای نیمار تازگی ندارد ولی لیونل مسی هرگز در وضعیتی مشابه قرار نگرفته بود.

طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، پس از اتمام بازی پی اس جی و رئال مادرید که با حذف پاریسی ها از لیگ قهرمانان همراه بود، پدر لیونل مسی با سران باشگاه بارسلونا تماس گرفته و پیشنهاد بازگشت این فوق ستاره را مطرح کرده است.

مسی تابستان گذشته در حالی که همه چیز را مهیای تمدید قرارداد با بارسا می دید، در نهایت با پاسخ منفی خوان لاپورتا مجبور به ترک باشگاه و انتقال به پی اس جی شد. لاپورتا اخیرا هم تاکید کرد که با وجود ناراحتی شدید از بابت جدایی مسی اما تصمیم به عدم تمدید با وی کاملا درست بوده است. بارسا از لحاظ مالی در وضعیت بغرنجی بود و تمدید با مسی باشگاه را با خطر ورشکستگی روبرو می کرد.

امروز نشریه اکیپ هم ادعا کرده است که مسی پس از شکست از رئال و هو شدن در پارک دو پرنس به شدت از مسئولان باشگاه ناراحت است و اعتقاد دارد از وی حمایت لازم به عمل نیامده است. او رویای بازگشت به بارسلونا را در سر دارد هرچند که می داند به دلیل داشتن قرارداد تا 2023، کار ساده ای برای جدایی نخواهد داشت. در قرارداد او بند تمدید تا 2024 نیز گنجانده شده است.

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

83 ☫ ایران ☫1400/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi