خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

تصمیم قطعی برای آینده؛ اطمینان امباپه از حضور در رئال

تصمیم قطعی برای آینده؛ اطمینان امباپه از حضور در رئال
شکست پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بسیار ناراحت‌کننده بود اما نکات مثبتی برای امباپه داشت.
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که دو بازی رفت و برگشت برابر رئال مادرید باعث شده که امباپه از تصمیمش برای پیوستن به این تیم در فصل آینده اطمینان حاصل کند.
این بازیکن فرانسوی همچنین پس از این دو بازی به این نتیجه رسیده که بازی با پیراهن رئال به همان جذابیتی است که او همیشه در رویایش دیده است.
به نظر می‌رسد که بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید نیز از حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده اطمینان خاطر دارند. کارلو آنچلوتی و لوکا مودریچ در واکنش به سوالی درباره احتمال پیوستن امباپه به این تیم به پهنای صورت لبخند زدند.

احتمالا هر دوی آنها به خوبی از این موضوع خبر دارند که توافق نهایی رئال مادرید با امباپه انجام شده و او به زودی به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت حتی یک یورو به پی اس جی به این تیم ملحق خواهد شد.
هواداران رئال نیز استقبال گرمی از این بازیکن فرانسوی به عمل آوردند تا او بیش از پیش از بازی در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده مطمئن شود.
فلورنتینو پرز تابستان گذشته با ارائه پیشنهادی به پاری سن ژرمن سعی کرد امباپه را یک فصل زودتر به خدمت بگیرد اما مدیران پی اس جی این پیشنهاد را رد کرده و امیدوار بودند که این بازیکن قراردادش را با آنها تمدید کند، اتفاقی که در نهایت رخ نداد.
رد پیشنهاد رئال مادرید از سوی پی اس جی به هیچ وجه باعث نگرانی پرز نشد، چرا که او اطمینان داشت که به زودی او را به صورت رایگان جذب خواهد کرد.
امباپه پس از پایان بازی 15 دقیقه با کریم بنزما، دوست و هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، صحبت کرد و به نظر می‌رسد که این دو نفر به زودی در سطح باشگاهی نیز با یکدیگر هم‌تیمی خواهند شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید پاریس سنت ژرمن امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

148 دایجست1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi