خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

فرار تیم مورینیو در دقیقه 93 از شکست (عکس)

فرار تیم مورینیو در دقیقه 93 از شکست (عکس)
رم در ثانیه‌های پایانی و با گلزنی لورنزو پلگرینی از روی نقطه پنالتی در خانه اودینزه به تساوی 1-1 رسید.
به گزارش مستر90، نتایج پرفراز و نشیب تیم ژوزه مورینیو در سال 2022 ادامه دارد و این تیم در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداده و فرصت گلزنی خاصی روی دروازه اودینزه نداشت، در دقیقه 93 از شکست گریخت.

اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه دوم می‌توانست به گل برسد، اما ضربه سر پایلو ماری با مهار روی پاتریسیو همراه شد. در دقیقه 15 این بار مولینا از زاویه‌ای دشوار در محوطه دروازه رم را تهدید کرد، اما باز هم پاتریسیو دروازه خود را بسته نگه داشت.

اما دقایقی بعد این بار مولینا از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه رم امتحان کرده و با یک ضربه فوق العاده موفق به زدن گل اول اودینزه شد.

در اواسط نیمه اول نیکولو زانیولو در مرکز محوطه جریمه اودینزه صاحب موقعیت شده و می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 اودینزه به اتمام برسد.

اودینزه نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و ویکتور ماکنگو فرصت مناسبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت، اما ضربه او با اختلاف راهی بیرون میدان شد. دقایقی بعد حملات تیم میزبان ادامه یافت و این بار پابلو ماری از زاویه‌ای بسته می‌توانست دروازه رم را باز کند، اما شوت او نیز راهی به دروازه جالوروسی پیدا نکرد.

اما در دقیقه 93 و با هند زیگلار بود که رم صاحب یک ضربه پنالتی شد. لورنزو پلگرینی پشت توپ قرار گرفته و موفق شد گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 1-1 تمام شود.

برچسب‌ها: آاس رم اخبار آاس رم اودینزه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

62 هعی یه...‍1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi