خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

هو شدن لیونل مسی و نیمار از سوی هواداران PSG

هو شدن لیونل مسی و نیمار از سوی هواداران PSG
لیونل مسی و نیمار مورد خشم هواداران PSG قرار گرفته اند.

پس از شکست PSG مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، هواداران این تیم از هر روشی برای نشان دادن نارضایتی خود استفاده می کنند.

به گزارش مستر90، PSG در چارچوب بازی های لیگ فرانسه در خانه به مصاف بوردو رفت. این دیدار که اولین بازی PSG پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، حواشی ای نیز به همراه داشته است. به هنگام ورود بازیکنان PSG به زمین برای گرم کردن قبل بازی، هواداران با سوت های اعتراضی از آن ها استقبال کردند. در ابتدای بازی و به هنگام اعلام ترکیب PSG در استادیوم، با خوانده شدن نام پوچتینو و تمام بازیکنان PSG، هواداران سوت زده و تک تک این افراد را هو کردند. میزان سوت ها و سر و صدای هواداران به هنگام خوانده شدن نام مسی و نیمار بیشتر بود و به حدی رسید که صدای موزیک در پارک دو پرنس را زیاد کردند تا صدای سوت ها شنیده نشود. تنها بازیکنی که برخلاف اتفاقات اخیر و شایعات جدایی اش تشویق شد، کیلیان امباپه بود. همچنین در طول بازی نیز هر گاه لیونل مسی یا نیمار صاحب توپ می شوند، هواداران PSG این دو بازیکن را هو می کنند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه نیمار لیونل مسی PSG کیلیان امباپه تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 Sporties_fa@1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi