خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

مورینیو: من باید نگران شرایط بدنی بازیکنانم باشم

مورینیو: من باید نگران شرایط بدنی بازیکنانم باشم
ژوزه مورینیو فکر می‌کند که تیمش با محدودیت‌های فنی مختلفی مواجه است

مورینیو از تفاوت شرایط دو تیم پایتخت‌نشین پیش از دربی هفته آینده خوشحال نیست.

مستر90 | آ اس رم امشب در استادیوم المپیکو میزبان ویتسه آرنهم هلند بود. این دیدار از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و با تساوی ۱-۱ و صعود رم همراه شد. ژوزه مورینیو پس از اتمام مسابقه مصاحبه جالبی با اسکای اسپورت داشت و از اتفاقات جدال امشب و شرایط رم برای دربی هفته بعد گفت:

در بازی امشب از تمام اعضای تیم انتظار عملکرد بهتری را داشتم. با این حال، به اندازه کافی خوش‌شانس بودیم و به دور بعد راه یافتیم. تیم ما در جوانب مختلف با محدودیت‌هایی مواجه است اما حالا نمی‌توانید همان حرف‌هایی را تکرار کنید که چند ماه قبل می‌گفتید. به عنوان مثال، نمی‌توانید به مانند مصاحبه پس از بازی فاجعه مقابل یوونتوس از ضعف تمرکز تیم و ناتوانی در حفظ نتیجه بگویید.
از وقتی که در دقایق پایانی بازی‌ها گل‌های زیادی به ثپر رسانده‌ایم، صحبت‌های شما در خصوص افزایش پایداری تیم در برابر فشار مسابقات است.

به نظر می‌آمد که ما در حال مدیریت جریان بازی هستیم اما زمانی که آن‌ها به گل رسیدند و بازی ۱-۰ شد، بابت تلاش تیم برای جبران و پیروزی بازی در وقت‌‌های عادی خوشحال شدم. بعضی تیم‌ها ممکن است در چنین شرایطی به فکر امتحان کردن شانسشان در وقت‌های اضافه باشند. همچنین باید بگویم که ویتسه تیم بسیار خوبی است. قبل از بازی با آن‌ها حتی مربیشان را هم نمی‌شناختم اما او عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. اگر یک تیم در چنین سطحی بازی می‌کند یعنی مربی بسیار خوبی دارد.
مورینیو در پایان به تفاوت وضعیت رم و لاتزیو پیش از دربی دلاکاپیتاله هفته آینده اشاره کرد:

در حال حاضر فقط به اتفاقات امروز فکر می‌کنیم اما من باید نگران شرایط ریکاوری بازیکنان حاضر در ترکیب امشب تیم برای دیدار بعدی باشم. این در حالی است که لاتزیو در خانه مانده و [مائوریتزیو] ساری مشغول سیگار کشیدن بوده است.

برچسب‌ها: آاس رم ژوزه مورینیو اخبار آاس رم لیگ کنفرانس اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

158 هعی یه...‍1400/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi