خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

ژروم روتن: مسی و نیمار بی‌مسئولیت و پولکی هستند

ژروم روتن: مسی و نیمار بی‌مسئولیت و پولکی هستند
ژروم روتن، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، به شدت از عملکرد لیونل مسی و نیمار برابر رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش مستر90، PSG چهارشنبه شب در حالی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید رفت که بازی رفت را با تک گل کیلیان امباپه با پیروزی پشت سر گذاشته بود.
با این حال، آن‌ها نتوانستند از این برتری استفاده کنند و در نهایت با قبول شکست ۱-۳ در سانتیاگو برنابئو از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازماندند.

روتن در گفتگو با RMC اسپورت درباره عملکرد نیمار و مسی اظهار داشت: «آن‌ها هر دو بی‌مسئولیت و پولکی هستند. مسئولیت این شکست برابر رئال مادرید برعهده این دو نفر است. من خجالت می‌کشم که اینطور درباره مسی حرف بزنم، اما این واقعیت است. این بازیکن فقط در زمین راه می‌رود.»

او همچنین به شدت از نیمار انتقاد کرده و گفت: «این بازیکن تمام جرات و جسارتش را از دست داده است. من از او اسم نمی‌برم، چون حتی گفتن نام او هم واقعا من را آزار می‌دهد. او از زمانی که در پی اس جی حضور داشته مسخره و مضحک بوده است.»
روتن همچنین به انتقاد از عملکرد لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پرداخت و اضافه کرد: «کدام بازیکن امروز شخصیت درستی را از خود در پی اس جی ارائه می‌کند؟ کدام بازیکن را می‌توان با این هویت تشخیص داد؟ من می‌خواهم این مدیر ورزشی یک بار و برای همیشه برود! او اینجا هیچ کاری انجام نداده است! سه سال حضور او در این تیم فاجعه بوده است!»

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه ژروم روتن تیم ملی فرانسه لیونل مسی نیمار PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

241 Sporties_fa@1400/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi