خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

ناامیدی بارسا از امباپه: او با رئال قرارداد دارد

ناامیدی بارسا از امباپه: او با رئال قرارداد دارد
مدیران بارسلونا از جذب کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، ناامید شده و باور دارند که این بازیکن قراردادی با رئال مادرید امضا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و ظاهرا او تصمیمش را برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان پیش‌رو گرفته است.
بحث درباره آینده این بازیکن بسیار است و پی اس جی نیز هنوز از جذب این بازیکن 23 ساله ناامید نشده است. آنها هفته گذشته نیز پیشنهادی با دستمزد سالانه 50 میلیون یورویی به این بازیکن ارائه کردند که او حاضر به پذیرش آن نشد.
یکی از باشگاه‌هایی که علاقه زیادی به جذب این ملی‌پوش فرانسوی داشت بارسلونا بود اما آنها دیگر تصمیم ندارند که روند خرید این بازیکن را طی کنند چون باور دارند که رئال مادرید قراردادی با این بازیکن امضا کرده تا در پایان فصل بتواند با خیال آسوده او را به خدمت بگیرد.

یکی از مقامات ارشد بارسلونا به گل گفت:« از دست دادن امباپه اتفاق بسیار دشواری برای فلورنتینو پرز در حال حاضر است. آنها باید پیش قراردادی را بین خودشان امضا کرده باشند.»
امباپه بارها علنا از علاقه‌اش به پوشیدن پیراهن رئال مادرید صحبت کرده بود و حتی پس از این که مدیران پی اس جی تابستان گذشته پیشنهاد این باشگاه را رد کردند، از این بابت ابراز ناراحتی کرد.
بارسلونا حالا تصمیم گرفته که تمام انرژی و توانش را برای جذب ارلینگ هالند به کار بگیرد و جلسات متعددی را با این بازیکن و مینو رایولا، مدیر برنامه، او برگزار کرده تا مطمئن شود که این بازیکن را هم در رقابت با رئال مادرید از دست نخواهد داد.

برچسب‌ها: بارسلونا کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

107 ☫ ایران ☫1400/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi