خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

سمپائولی: از این روحیه خودم خجالت می‌کشم

سمپائولی: از این روحیه خودم خجالت می‌کشم
خورخه سمپائولی، سرمربی آرژانتینی المپیک مارسی، پس از بازی با قره‌باغ اعتراف جالبی داشته است.
به گزارش مستر90، مارسی پنج شنبه هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ کنفرانس اروپا برابر قره‌باغ قرار گرفت و این بازی با حواشی جالبی همراه شد.
در حالی که المپیک مارسی با یک گل از حریفش پیش افتاده بود، قره‌باغ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما گل این تیم روی خطای هند واضح واجی به ثمر رسید که صحنه‌ای شبیه به گل دیه‌گو مارادونا به انگلیس در جام جهانی خلق کرد.
با این حال داور بازی متوجه این خطا نشد و رای به پذیرش گل داد. عدم استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در این رقابت‌ها نیز باعث شد که چاره‌ای جز پذیرش نظر داور نباشد.
با این حال بازیکنان مارسی نزدیک به هشت دقیقه نسبت به این تصمیم اعتراض کردند تا این که قربان قربانوف، سرمربی قره‌باغ، از بازیکن تیمش خواست به سمت داور رفته و اعتراف کند که گل را با خطای هند به ثمر رسانده است.
سمپائولی پس از پایان این بازی از این که سرمربی حریف چنین تصمیمی گرفته ابراز تعجب کرد و مدعی شد که به بازی جوانمردانه این تیم غبطه می‌خورد.
سرمربی المپیک مارسی گفت:«من هرگز چنین بازی جوانمردانه‌ای را تجربه نکرده بودم. وقتی بازیکن یا مربی‌ای را می‌بینم که می‌تواند چنین اشتباهی را تشخیص دهد، از روحیه رقابتی شدیدی که خودم دارم خجالت می‌کشم. من به توانایی آنها برای نشان دادن چنین انسانیتی در دنیایی که پر از رقابت است غبطه می‌خورم.»
سمپائولی در ادامه اضافه کرد:« صادقانه باید بگویم اگر چنین اتفاقی برای من رخ می‌داد، نمی‌پذیرفتم که داور تصمیمش را تغییر دهد. من به ثمر رسیدن این گل را جشن می‌گرفتم و آن را برای تیمم می‌دانستم. این اتفاق باعث شد من چیزهای بسیاری یاد بگیرم، این بازی برای من درس زندگی بود.»

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه خورخه سمپائولی المپیک مارسی اخبار المپیک مارسی قره باغ لیگ کنفرانس اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

131 Florian Thauvin1400/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi