خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

سرخیو آگوئرو در جام‌جهانی مربی لیونل مسی خواهد شد؟

سرخیو آگوئرو در جام‌جهانی مربی لیونل مسی خواهد شد؟
این احتمال وجود دارد که سرخیو آگوئرو با ملحق شدن به کادر فنی تیم ملی فوتبال آرژانتین، مربی لیونل مسی در جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رادیو 10، سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه‌های منچستر سیتی و بارسلونا در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه رادیویی چنین می‌گوید: "من به رقابت‌های جام جهانی در کشور قطر در سال 2022 می‌روم. این هفته با مقامات فوتبال کشور آرژانتین جلسه‌ای خواهیم داشت. می‌خواهم آن‌جا باشم. ایده‌ام این است که در کادر مربی‌گری حضور داشته باشم. من با اسکالونی و تاپیا، مربیان تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز صحبت کردم."
سرخیو آگوئرو، ستاره گلزن پیشین باشگاه منچستر سیتی انگلستان به دلیل بروز مشکلات مربوط به ناراحتی و بیماری قلبی در ماه ژانویه گذشته به دوران حرفه‌ای فوتبال بازی کردن خود خاتمه داد و بازنشسته شد. گفته می‌شود که سرخیو آگوئرو تا فصل تابستان با باشگاه بارسلونا قرارداد بسته است و بعد از پایان یافتن آن، می‌تواند وارد حرفه جدید خود شود.

اگر این اتفاق رخ دهد و سرخیو آگوئرو به کادر هدایت آلبی سلسته ملحق شود، در این صورت هم‌بازی روزهای نه چندان دور لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین به مربی این فوق ستاره تبدیل خواهد شد که موضوع جالبی خواهد بود.

برچسب‌ها: آرژانتین مسی آگوئرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

200 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi