خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,916

بازگشت اگوئرو به فوتبال !

بازگشت اگوئرو به فوتبال !
خبرورزشی – سرخیو آگوئرو مهاجم سابق بارسلونا احتمالا در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از کادر مربیگری، تیم ملی آرژانتین را همراهی خواهد کرد.

مُهاجم سابق منچسترسیتی و بارسلونا که در پایان سال ۲۰۲۱ به دلیل مشکلات قلبی از دنیای فوتبال کنار رفت از این گفته که احتمال دارد با حضور در جمع کادر مربیگری تیم ملی آرژانتین با سرمربیگری لیونل اسکالونی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

آگوئرو در مصاحبه ای رادیویی در این مورد گفت: من با اسکالونی صحبت کردم؛ او با من تماس گرفت و بچه‌ها هم. ما به دنبال برگزاری جلسه‌ای در این هفته هستیم. تلاش می‌کند تا ببیند چه کاری می‌توان انجام داد. ایده پیوستن من به کادر مربیگری وجود دارد. صحبتی نشده اما ما به دنبال این هستیم که این هفته جلسه‌ای داشته باشیم. من می‌خواهم در جام جهانی باشم. واقعیت این است که اگر به جام جهانی بروم با دوستان خودم خواهم بود و در تمرینات حضور خواهم داشت.»

برچسب‌ها: سرخیو آگوئرو منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 ایران ، خدا1400/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi