خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,915

گواردیولا : بابت جذب نکردن هری کین گلایه نکردم

گواردیولا : بابت جذب نکردن هری کین گلایه نکردم
پپ گواردیولا می گوید هیچوقت بابت جذب نشدن هری کین گلایه نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچسترسیتی در حال حاضر با اختلاف صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و امروز در دیداری حساس مقابل تاتنهام قرار خواهد گرفت. منچسترسیتی در تابستان تلاش زیادی کرد تا هری کین را از تاتنهام جذب کند ولی موفق نشد و حال پپ گواردیولا در آستانه این دیدار حساس برای اولین بار در مورد ناکامی تیمش در جذب مهاجم تاتنهام صحبت کرد. او در این باره گفت:

در ۱۱ یا ۱۲ سال حضورم به عنوان سرمربی هیچوقت بابت کاری که باشگاه نتوانست در بازار نقل و انتقالات انجام دهد، ناامید نشدم. هیچوقت جنجال به پا نکردم چون نماینده باشگاه هستم و باشگاه هم همیشه با فاصله پشت من است. تلاش کردیم تا کین را جذب کنیم اما نهایی شدن این انتقال فاصله زیادی داشت زیرا تاتنهام به وضوح می گفت این اتفاق نخواهد افتاد و وقتی دو، سه یا چهار بار این جواب را به ما دادند دیگر کار تمام است.

او در ادامه گفت:

می توانید بگویید هری کین نیامد و از این دست مسائل اما در آن زمان از این مسائل خبر نداشتم. نمی دانم در چند هفته دیگر هم چه اتفاقی می افتد. باشگاه به من بازیکن داد و بعد از آن است که می توانیم در کنار هم تلاش کنیم. شاید اگر یک مهاجم مناسب داشتیم، با مهاجم بازی می کردیم اما با بازیکنان فعلی مجبوریم خودمان را وفق دهیم. باشگاه فراتر از هر کسی است و می دانم تمام تلاششان را برای من کردند. مسئولان باشگاه را می شناسم. وقتی شکست می خوریم ناراحت هستیم اما هیچکس انگشتش را به سمت کسی نمی گیرد تا بگوید تقصیر تو بود. فکر نمی کنم وقتی نتیجه نمی گیریم مدیران پشت سر من حرف بزنند. به همین خاطر هم اینجا خوشحال هستم. اینجا هستیم تا بجنگیم. تا بهتر بازی کنیم و اهمیتی ندارد چه کسی بازی می کند. به کارمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد بازگشت استرلینگ به روزهای اوجش گفت:

اعتماد به نفسش بیشتر شده است. وقتی ناراحت هستیم نمی توانید خوب بازی کرده یا پیشرفت کنید. غیرممکن است. وقتی کسی در مورد کم بازی کردن گلایه می کند و منظورم رحیم نیست چون او هیچوقت گلایه نکرده است اما در مجموع وقتی گلایه می کنید نمی توانید پیشرفت کنید. خیلی خوشحالم که او به روزهای خوبش برگشته است چون به او نیاز داشتیم.

پپ در پایان در مورد جذب جولیان آلوارز نیز گفت:

باشگاه همیشه در تلاش است و هیچوقت دست از کار کردن نمی کشد. اگر ۵ بازیکن بگویند قصد جدایی دارند، باید آماده باشیم. آلوارز، در آ[رین بازی خود برای ریور پلاته سه گل زد و منچسترسیتی خرید فوق العاده ای انجام داد زیرا او به خوبی حرکت می کند. گل های او شبیه جیمی واردی است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی هری کین پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

123 ایران ، خدا1400/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi