خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

روزه: دورتموند برای تصمیم هالند آماده است

روزه: دورتموند برای تصمیم هالند آماده است
مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند، می‌گوید این باشگاه برای هر تصمیمی که ارلینگ هالند بگیرد آماده است.

قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخی در قرارداد او وجود دارد که در تابستان پیش رو فعال خواهد شد.

این بازیکن نروژی در حال حاضر مشغول درمان مصدومیتش است و قادر به همراهی این تیم نیست اما گمانه‌زنی‌ها درباره تصمیم او برای آینده و مقصد نهایی‌اش هم‌چنان ادامه دارد.

هالند چند هفته پیش مدعی شده بود که مدیران دورتموند به او فشار آورده‌اند که هرچه زودتر تصمیمش را برای فصل آینده اعلام کند و اگر قصد جدایی دارد به اطلاع آنها برساند، اظهاراتی که با تکذیب و واکنش منفی این باشگاه همراه شد.

حالا مارکو روزه سعی دارد در واکنش به سوالاتی که درباره شرایط این ستاره تیمش مطرح می‌شود در کمال خونسردی و آرامش رفتار کند و پاسخ بدهد.

این مربی آلمانی در گفت‌وگو با روزنامه بیلد در پاسخ به سوالی درباره هالند اظهار کرد: «‌من می‌دانم که مدت قرارداد او تا چه زمانی است. می‌دانم که چه تصمیماتی و در چه بازه زمانی باید گرفته شوند. همه چیز در داخل این باشگاه مشخص است و همه با هم در نهایت صداقت رفتار می‌کنند.»

روزه درباره جدایی احتمالی این ملی‌پوش نروژی به بیلد گفت:« وقتی همه چیز مشخص و واضح است من نیازی ندارم که هر روز با او صحبت کنم. او در مقطعی تصمیمش را خواهد گرفت و این باشگاه برای این تصمیم آماده است. البته که همه ما می‌خواهیم او به حضورش در این تیم ادامه دهد.»

سرمربی دورتموند درباره شایعات درگیری هالند با مدیران دورتموند اضافه کرد:« او تنها 21 سال دارد. می‌تواند واکنش‌های احساسی به بسیاری از مسائل داشته باشد و وقتی پس از تمرین به خانه برود و تنها باشد ممکن است چیزهایی بخواند که ناراحتش کند. این مسائل طبیعی است چون او انسان است. من هر روز با ارلینگ در تماس هستم و به‌عنوان یک بازیکن و یک انسان علاقه زیادی به او دارم.

برچسب‌ها: دورتموند ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 هلنـد1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi