خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

توصیه کاپیتان دورتموند به هالند؛ این‌جا همه چی داری!

توصیه کاپیتان دورتموند به هالند؛ این‌جا همه چی داری!
مارکو رویس، کاپیتان دورتموند به ارلینگ هالند توصیه کرده که در این باشگاه باقی بماند.

ارلینگ هالند از زمان پیوستن به دورتموند از سالزبورگ در ژانویه 2020، در 79 بازی 80 گل به ثمر رسانده و کارنامه فوق العاده‌ای در این تیم به ثبت رسانده است. اما بند آزادسازی 75 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش رو فعال می‌شود و تیم‌های بزرگی برای جذب او اقدام کرده‌اند. بر اساس شایعات رئال مادرید در رقابت برای جذب هالند پیشتاز است؛ اما تیم‌هایی چون چلسی، منچسترسیتی، بارسلونا و منچستریونایتد نیز علاقمند به خرید این ستاره 22 سال هستند. دورتموند می‌خواهد هالند را حداقل یک سال دیگر در این باشگاه نگه دارد و مارکو رویس معتقد است ملی‌پوش نروژی باید در دورتموند بماند.

مارکو رویس گفت: "من به ارلینگ هالند توصیه می‌کنم که در دورتموند بمان، زیرا این‌جا همه چیزهایی را که برای پیشرفت نیاز دارد در اختیار خواهد داشت. ارلینگ هالند این‌جا می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده، موفق به گلزنی شده و حس کند که از بالاترین میزان ارزش در ترکیب تیم برخوردار است.

البته خود ارلینگ هالند در نهایت باید تصمیم بگیرد که چه چیزی در آینده به سود او خواهد بود. جدایی این بازیکن مایه تاسف و ناراحتی برای دورتموند است، اما حتی در آن‌صورت هم همه چیز ادامه خواهد داشت و ما دوباره به‌عنوان یک گروه راه حل پیدا می‌کنیم."

برچسب‌ها: دورتموند مارکو رویس ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

160 هلنـد1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi