خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

هاشمیان: به اخلاق حرفه‌ای پایبندم

هاشمیان: به اخلاق حرفه‌ای پایبندم
مربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان بازی دوستانه و خیرخواهانه به یاد دو پیشکسوت فوتبال ایران، درباره شرایط فوتبال ملی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان یکی از چهره‌های آماده در دوئل تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی بود، دوئلی که به یاد سالگرد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد؛ هاشمیان که در این مسابقه موفق به گلزنی هم شد، بعد از پایان مسابقه در ورزشگاه آزادی به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.

مهاجم سابق فوتبال ملی ایران درباره مسابقه برگزار شده گفت: بازهم به خانواده آقای میناوند و انصاریان تسلیت می‌گویم، جایشان خیلی خالی بود؛ دو بازیکنی بودند که همه از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند و روحشان شاد باشد. بازی نمادینی بود که به احترام این دو بزرگوار و هم‌چنین شهدای سلامت برگزار شد و انشالله از این اتفاقات بیشتر بیفتد و بشود به‌نحو شایسته‌ای از خانواده آن‌ها تقدیر شود.

وحید هاشمیان در واکنش به نیاز تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی درجه یک برای حضور در جام جهانی پاسخ داد: در گذشته مربیان برای تیم ملی زحمت کشیدند و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم، الآن هم سریع‌ترین صعود انجام شده اما ما نیاز به بازی‌های تدارکاتی خیلی خوب داریم. قطعا بازی مقابل تیم‌های بزرگ ما را بهتر آماده برای بازی‌های رسمی در جام جهانی می‌کند. فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی و آقای اسکوچیچ به این مسئله فکر می‌کنند و از همین حالا باید درباره بازی تدارکاتی کارها آغاز شود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شفاف‌سازی قراردادش با فدراسیون فوتبال هم توضیح داد: من خودم را جزو خانواده تیم ملی کشورمان ‌می‌دانم و قطعا در هر خانواده‌ای هم اتفاقاتی پیش می‌افتد ولی باید حفظ شود، تا آخرین روزی که در تیم ملی کشورم باشم، برای فوتبال این کشور تلاش می‌کنم و به اخلاق حرفه‌ای پایبند می‌مانم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران وحید هاشمیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi