خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

ویسی:صددرصد می‌خواهیم صعود کنیم

ویسی:صددرصد می‌خواهیم صعود کنیم
سرمربی تیم خیبر خرم آباد می‌گوید که منتقدان نباید از اسکوچیچ و شاگردانش «ایراد الکی» بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، خیبرخرم آباد که رده دوم جدول لیگ دسته یک آزادگان را به خود اختصاص داده، یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است. این تیم روز گذشته 3-1 ویستا توربین تهران را شکست داد تا همچنان به روند خوب خود ادامه بدهد. عبدالله ویسی سرمربی این تیم در این مورد به خبرنگار ما گفت: ویستا توربین تیمی بود که واقعا فوتبال بازی می‌کرد و ما لذت بردیم و از نظر شخصیتی هم کادرشان و هم تیم شان بسیار خوب بودند. ما مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند راحت تر هستیم. بازی ما خانگی بود و چون قصد داشتیم بالای جدول بمانیم تمام تمرکزمان را روی سه امتیاز گذاشته بودیم. چون بازی‌های لیگ و حذفی را برده بودیم، نگرانی من این بود که بچه ها مغرور شوند. بچه‌ها متوجه این موضوع شدند که نباید حریف را دست‌کم بگیرند. ما ده نفره هم شدیم ولی توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد اینکه بهترین خط حمله لیگ را با ۳۱ گل زده در اختیار دارند ادامه داد: سال گذشته که اینجا بودم هم این اتفاق افتاد. همیشه در تیم هایی که حضور داشتم هجومی بازی کردند. خیلی ها از من سوال می‌کنند که چرا تیمت زیاد گل می خورد؟ زیرا تیم ما باز بازی می کند و امکان دارد ۱_۳ یا ۲_۴ ببریم و این اتفاقات برای من زیاد افتاده ولی کم کم تیم را درست کردیم که کمتر هم گل بخوریم، چون تعداد گلهای خورده ما زیاد بود. در مجموع بازیکنان با تجربه خوبی در خط حمله داریم، زیاد موقعیت خلق می‌کنیم و زیاد هم گل می‌زنیم و تنها تیمی در لیگ هستیم که موقعیت‌های گل بسیار زیادی خلق میکنیم و موقعیت‌های زیادی هم خراب می‌کنیم. ضربه ایستگاهی و شوت می‌زنیم و کار ترکیبی هم انجام می‌دهیم و بچه ها به شکل مطلوب به من کمک می‌کنند.

سرمربی خیبر در مورد جایگاه دومی این تیم و اینکه مدعی اصلی صعود هستند توضیح داد: صددرصد تمام تمرکزمان برای صعود است. این که بگوییم حتما صعود می کنیم، درست نیست ولی تمام تمرکز ما روی این کار است. امیدواریم شانس به ما رو کند و اتفاقات فوتبالی طوری رقم بخورد که صعود کنیم؛ هرچه بیشتر تلاش کنیم شانس بیشتری هم داریم. سال گذشته در نیم فصل اول که آمدم ۱۸ امتیاز داشتیم و نیم فصل دوم جزو مدعیان بودیم و امسال شرایط بهتری داریم و صد در صد هدفمان این است لیگ برتری شویم. امیدوارم نماینده خوبی برای لرستان باشیم به هر حال لرها لیاقت این را دارند که در لیگ برتر تیم داشته باشند، آن‌ها فوتبالی هستند و چشم یک استان به ما است که صعود کنیم.

ویسی در مورد صحبت اهالی فوتبال مبنی بر این‌که خیبر همانند تیم لیگ برتری بسته شده و مشکل مالی ندارد، گفت: واقعا ما مشکل مالی نداریم و خدا را شکر می‌کنیم. به هر حال یک تیم فوتبال که می‌خواهد موفق باشد، نباید مشکل مالی داشته باشد. ما دغدغه مسائل مالی نداریم و همه کارهای ما روی اصول پیش می‌رود. نام بازیکنان ما هم بزرگ است و لیاقت این را دارند که در لیگ برتر باشند. بازیکنان بسیار با تجربه‌ای داریم که سالیان سال در لیگ برتر بودند و حتی در تیم‌هایی همانند استقلال و پرسپولیس بازی کردند.

وی در مورد دیدار هفته آینده با مس کرمان نظرش را این‌گونه بیان کرد: همه بازی‌ها سخت است و تمام سه امتیاز بازی‌ها مهم است ولی بازی مستقیم همیشه سخت‌تر است به خصوص اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم. ما نباید بازنده باشیم، ما باخت‌هایمان را در نیم‌فصل اول داده‌ایم. تیمی که می‌خواهد لیگ برتری شود شاید در یک نیم فصل باید دو باخت بدهد و این عدد به سه نرسد. متاسفانه سه بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداریم و داور این بازیکن را محروم کرد شاید این اتفاق می‌توانست نیفتد. انشالله دست پر برمیگردم و آماده بازی‌های برگشت می‌شویم.

او در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: برای ما باعث افتخار است. تنها سالی است که بدون دغدغه و استرس به جام جهانی رفتیم به بچه‌های تیم ملی و مردم ایران و اسکوچیچ تبریک می‌گویم. ایراد الکی از اسکوچیچ نگیرید، این تیم آنقدر عالی است که به افتخارش دست بزنیم، مردم ایران را خوشحال کردند؛ دمشان گرم!

ویسی در پایان در مورد حضور بانوان در ورزشگاه افزود: من به‌عنوان یک مرد و یک مربی به خودم افتخار کردم. می‌خواهم از آنهایی که به بانوان اجازه نمی‌دهند به ورزشگاه بیایند بپرسم مگر چه اتفاقی افتاد؟ بانوان آمدند، دست زدند، هورا کشیدند و خوشحالی‌شان را نشان دادند و با ورزشکاران این شادی را سهیم شدند مگر این بانوان در راهپیمایی‌ها و صف‌های انتخاباتی با ما نیستند؟ خواهر من، ناموس من به ورزشگاه می‌آید چرا باید نسبت به این موضوع بدبین باشیم؟ آنهایی که می‌گویند بانوان به ورزشگاه نیایند خودشان انسان‌های بدبینی هستند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ عبدالله ویسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

33 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi